We are in the process of migrating this forum. A new space will be available soon. We are sorry for the inconvenience.

Problemen met telefoon centrale

MWeulink
13-05-09, 04:06
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Betatester123
Maak gewoon een "teamspeak" server.
Op die server maak je 100channels, en zet je er altijd 1 supporter achter =)

Leden kunnen dan onderling praten en vragen oplossen, en eventueel overschakelen naar het "support" channel.
dan kom je met 20 man tegelijk de support channel in en allemaal een andere vraag....
dan denkt de support medewerker ook "WAT MOET IK NU?!!!!!!"
niet echt een strak plan xD

Betatester123
10-05-09, 17:11
Maak gewoon een "teamspeak" server.
Op die server maak je 100channels, en zet je er altijd 1 supporter achter =)

Leden kunnen dan onderling praten en vragen oplossen, en eventueel overschakelen naar het "support" channel.

MWeulink
10-05-09, 13:55
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjowhan
VoIP is ook niet helemaal gratis
Aangezien OVH VOIP op kan zetten,
maak je een windows & linux voip client, knal je connectie naar ovh server...
en je hebt gratis(intern) ovh telefonie
zelfs kan je zo een client maken dat *alle* ovh betatesters met elkaar kunnen bellen

maar! kosten voor het developen van een voip client... kom je ook weer te zitten hahaha

Morphie
08-05-09, 20:45
Als je de post gelezen had had je kunnen zien dat er problemen waren met inkomende lijnen, wij konden wel uitbellen, als je een mailtje gestuurd had naar support had ik je wel terug kunnen bellen indien nodig

Maar wat is het probleem, dan kan ik misschien nog helpen

Domainer
08-05-09, 20:14
Ja, het is nu al na 18 uur en in het weekend werkt OVH.NL niet ,
OVH.Com werkt wel, maar toen ik vandaag het Nederlandse nummer belde kwam ik in Frankrijk terecht, alwaar ik een antwoordapparaat aan de lijn kreeg, die me uitlegde (gelukkig ken ik nog een mondje Frans), dat er vandaag "niet gewerkt werd".

Wat gebeurt er toch allemaal ???
Groeten van Domainer

Sjowhan
08-05-09, 15:47
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MWeulink
Lol.....
Misschien VoIP Gaan gebruiken ?
VoIP is ook niet helemaal gratis

MWeulink
08-05-09, 15:44
Lol.....
Misschien VoIP Gaan gebruiken ?

Morphie
08-05-09, 15:43
nee hoe kan dat nou met eerst gratis servers weggeven en daarna weer gratis .nl domein namen en dan nu weer gratis hostings. We moeten toch ergens geld uitsparen

Sjowhan
08-05-09, 15:42
Alweer? KPN rekening niet betaald? :P

Morphie
08-05-09, 10:30
Door technische problemen zijn we vandaag(8 Mei 2009) telefonisch niet bereikbaar, Wij zullen wel support verlenen via support@ovh.nl en indien nodig kunnen wij u wel bellen.

Sorry voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Morphie