OVH Community, your new community space.

Company's and OVH.


Arie
23-05-09, 16:24
Ga jij maar lekker 200 euro + kosten voor elk domein betalen dan..
Zie bijv. http://www.webhostingtalk.nl/bedrijf...-rendabel.html

Pas bij 6000 domeinen heb je pas kosten besparing. En dat was dan nog toen het 150 euro kostte.

Als geld geen rol speelt vooral doen.. en ga trouwens niet zomaar een bedrijf afkraken puur omdat je er veel over hoort, gaat toch nergens over.

Fritz
20-05-09, 23:26
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scriptman
Omdat ik gek wordt van de naam..
Ik hoor het onderhand te vaak, ik heb er géén ervaring mee, vandaar dat ik alleen zei "sux".

Maargoed, ik vraag volgende maand wel SIDN aan.. Lijkt me sowieso wat makkelijker dan via derden..
LOL

Uit nieuwsgierigheid, hoeveel domeinen heb je?

Scriptman
20-05-09, 00:39
Omdat ik gek wordt van de naam..
Ik hoor het onderhand te vaak, ik heb er géén ervaring mee, vandaar dat ik alleen zei "sux".

Maargoed, ik vraag volgende maand wel SIDN aan.. Lijkt me sowieso wat makkelijker dan via derden..

Arie
11-05-09, 21:15
Ik zit ook bij TransIP met tientallen domeinen voor al flink wat jaartjes. Geen enkel probleem mee gemaakt.

Onderbouw het inderdaad even..

Sphinx
10-05-09, 13:45
Waarom is TransIP slecht? Ik heb bij hun nog nooit downtime gehad. Bij bijv. een grote internationale speler als Godaddy heb je meer downtime dan TransIP. En slechtere services.

Scriptman
09-05-09, 23:56
Kan het zo even niet meer vinden, moest ergens bij "Dedicated Servers" Staan, ik heb het destijds ook heel moeilijk gevonden.

Mja TransIP sux..

Fritz
08-05-09, 11:23
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jesper
SIDN deelnemer ben je al vanaf, (na mijn weten) €150 per kwartaal,
hierna kun je voor een paar dubbeltjes een domein registreren,
Bij massa-inkoop krijgen bedrijven korting,
en ze vangen zeker tegenwoordig nog wel 25-50% van de prijzen waarvoor ze ze aanbieden hoor!
Je 150 euro per kwartaal klopt niet, per 2009 is dit 200 euro. Je enkele dubbeltjes is ook niet correct, als deelnemer betaal je per domein het 1e jaar 4,86, het 2e (en volgende jaren) 3,50. (prijzen op basis 2008)

Korting waar jij over hebt zou fijn zijn, maar helaas ook niet bij de SIDN. Je krijgt pas korting als SIDN deelnemer bij 10.000 domeinen (2%) en de hoogste korting 8% bij 100.000 domeinen.

Een hoop bedrijven bieden een domeinnaam goedkoop aan (onder de kostprijs) om extra diensten te verkopen. Ik zie bij strato eigenlijk niet 1 2 3 staan waar ze 60 cent per domein per jaar vragen? Sowieso, waar heb je het over Zelf breng ik veel onder bij Transip, prima service.

Jesper
07-05-09, 20:24
SIDN deelnemer ben je al vanaf, (na mijn weten) €150 per kwartaal,
hierna kun je voor een paar dubbeltjes een domein registreren,
Bij massa-inkoop krijgen bedrijven korting,
en ze vangen zeker tegenwoordig nog wel 25-50% van de prijzen waarvoor ze ze aanbieden hoor!

Fritz
07-05-09, 16:51
Ik snap niet dat strato.nl voor een .nl domein 60cent kan rekenen. Het kost ze meer als SIDN deelnemer...

Scriptman
06-05-09, 21:37
Hallo OVH,

Hoe zit het nou als je een bedrijf hebt en je huurt wat bij jullie, zijn er dan speciale b2b prijzen ?

Ik heb namelijk al een zooitje domeinnamen bij jullie lopen waar ik niks op verdien, terwijl je als bedrijfszijnde bij bijvoorbeeld strato.nl (GEEN AANRADER!) 60 cent per domein per jaar betaald.

Hoe zit dat nou bij jullie?

Met vriendelijke groet,
Mario Lamers.