OVH Community, your new community space.

Dataverkeer

Arie
28-05-09, 20:18
Oke dat is dan duidelijk, bij premium series als je 1 of 2 servers hebt heb je gegarandeerd 100Mbit en kan oplopen tot 200Mbit, Bandwidth priority: Normal (wat dat dan ook moge zijn)

Bij unmetered heb je tussen de 100Mbps en 1Gbps en Bandwidth priority: High.

Unmetered is in mijn ogen een extra schepje er boven op, ik denk dat veel al tevreden zijn met de Premium. Geen limiet qua GB's dus wat dat betreft ook unmetered.

Remziej
27-05-09, 01:12
http://forum.ovh.co.uk/showthread.php?t=1199

Lees dit topic hier staat uitgelegd wanneer je wat kunt verwachten en welk pakket wat is...

Unmetered is unmetered en wordt er nooit naar je gekeken en krijg je maximale snelheid...

Arie
23-05-09, 16:32
*schop* stel ik nu zulke moeilijke vragen of leest ovh dit niet?

Arie
09-05-09, 18:38
Maar, bij premium staat: OVH garandeert u 200 Mbps (of meer) per infrastructuur

.. misschien dat iemand van OVH even duidelijkheid kan scheppen?

spons
09-05-09, 18:05
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arie
Waaruit maak je op dat het shared is?
Het is een aanname aangezien alleen bij unmetered staat dat de bandbreedte gereserveerd wordt voor je server.

Sphinx
08-05-09, 23:19
Heeft de standaard SLA ook 95th?

Arie
08-05-09, 21:21
Waaruit maak je op dat het shared is?

spons
08-05-09, 01:24
Oke.. maar even simpel: Stel ik wil 1 server, wat is dan het verschil tussen 'Premium Series' waar staat Onbeperkt dataverkeer, en 'Unmetred Series' waar ook staat Onbeperkt dataverkeer.

Of is unmetered pas interessant bij meerdere servers?
Volgens mij is het verschil tussen premium en unmetered prima uitgelegd en wel op deze pagina. Het zou betekenen dat ten eerste de unmetered servers niet meedoen met het infrastructuur principe en dus niet gelimiteerd worden op snelheid als je meerdere servers in gebruik hebt en dat ten tweede de bandbreedte niet shared is zoals bij premium wel het geval is.

Dave
07-05-09, 23:09
anders ik wel

Arie
07-05-09, 23:05
*bump* Ik ben hier toch wel benieuwd naar..

Arie
04-05-09, 14:43
Oke.. maar even simpel: Stel ik wil 1 server, wat is dan het verschil tussen 'Premium Series' waar staat Onbeperkt dataverkeer, en 'Unmetred Series' waar ook staat Onbeperkt dataverkeer.

Of is unmetered pas interessant bij meerdere servers?

ricky
04-05-09, 11:46
Ik zat nog eens even te kijken bij de gewone dedicated servers bij ovh.nl en het bandbreedte gedeelte is me nog niet helemaal duidelijk; als je hier kijkt: http://www.ovh.nl/producten/superplan_best_of.xml

staat er 'Onbeperkt' bij dataverkeer, terwijl er ook een 'Unmetred Series' is die 149 euro duurder is, en is het niet 200Mbit maar 100Mbit.

En wat zijn dan nog de nadelen ten op zichte van de 'Trafic Series' en de 'Burstable Series' ? het lijkt er haast op dat deze twee gewoon minder hebben als de 'Premium Series'.

Ik vind het nogal vaag allemaal.
In de regel benadrukt het prijsverschil meer capaciteit of beschikbare diensten om het de klant mogelijk te maken om een keuze te maken die bij zijn/haar behoeftes past.
Een voorbeeld:
Unmetred: 100 mbps kunt u naar wens verdelen tussen diverse servers. Internet naar OVH 100 Mbps
Burstable: Internet naar OVH 15 Mbps.

Groetjes.

Arie
03-05-09, 22:29
Ik zat nog eens even te kijken bij de gewone dedicated servers bij ovh.nl en het bandbreedte gedeelte is me nog niet helemaal duidelijk; als je hier kijkt: http://www.ovh.nl/producten/superplan_best_of.xml

staat er 'Onbeperkt' bij dataverkeer, terwijl er ook een 'Unmetred Series' is die 149 euro duurder is, en is het niet 200Mbit maar 100Mbit.

En wat zijn dan nog de nadelen ten op zichte van de 'Trafic Series' en de 'Burstable Series' ? het lijkt er haast op dat deze twee gewoon minder hebben als de 'Premium Series'.

Ik vind het nogal vaag allemaal.