We are in the process of migrating this forum. A new space will be available soon. We are sorry for the inconvenience.

500 Beta testers, Waar zijn ze??

Scriptman
20-05-09, 00:46
PayPal is ook een mooie optie lijkt me ?

MWeulink
19-05-09, 02:25
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Morphie
de meeste fouten genoemd in het daarvoor bestemde topic zijn ook al aangepast, maar iedereen heeft het er nog steeds over dat vertalingen slecht zijn, dan snap ik dus niet dat er geen andere meldingen worden gemaakt.
Alle mensen die nu nog zeggen dat de vertalingen beter kunnen....

Altijd kan alles beter... daar zullen we dus ook aan werken...
was toch een zin van Oles?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Radjesh
Kan er niet een Ideal betaal optie komen?
Daar zouden ze een overleg over hebben met de vergadering... Die is op 28 Mei, dus nog even afwachten
Datum weet ik door een andere post @ forum

Radjesh
18-05-09, 23:48
Kan er niet een Ideal betaal optie komen?

045crew
18-05-09, 22:42
Ik ben een van de testers, heb nog niet veel feedback kunnen leveren omdat alles gewoonweg als een zonnetje loopt. Tevens ben ik meer een lezer dan een schrijver.

alexweblog
11-05-09, 16:31
Inderdaad zijn de vertaling nog steeds niet best misschien is het een optie om maar een paar mensen aan te wijzen om de vertaling te controleren en niet iedereen op het forum want denk dat het overzicht inmiddels wel zoek is van wat wel en niet gebeurd is.

Het is maar een idee als ik wat kan betekenen hoor ik het graag

groeten
Alex

Morphie
11-05-09, 00:53
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MWeulink
de meeste vertalings fouten zijn al 10x genoemd dacht ik
de meeste fouten genoemd in het daarvoor bestemde topic zijn ook al aangepast, maar iedereen heeft het er nog steeds over dat vertalingen slecht zijn, dan snap ik dus niet dat er geen andere meldingen worden gemaakt.

Praetorian
11-05-09, 00:06
Misschien een idee een bugtrack systeem het leven in te roepen.
Dat kunnen wij als bugreporter ook meteen nagaan of bepaalde fouten al zijn geoppert

MWeulink
10-05-09, 12:57
Jawel de fouten die je tegen bent gekomen, of iemand anders moet deze dan al gemeld hebben.
de meeste vertalings fouten zijn al 10x genoemd dacht ik

Morphie
08-05-09, 14:47
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Electra
Ik vind het geweldig dat ik de gelegenheid heb gekregen om de server te gebruiken.
De vertaal fouten is het enige wat ik tegen ben gekomen.
Verder werkt het prima! en heb dan weinig te melden...
Jawel de fouten die je tegen bent gekomen, of iemand anders moet deze dan al gemeld hebben.

Electra
08-05-09, 12:37
Ik vind het geweldig dat ik de gelegenheid heb gekregen om de server te gebruiken.
De vertaal fouten is het enige wat ik tegen ben gekomen.
Verder werkt het prima! en heb dan weinig te melden...

Morphie
08-05-09, 09:37
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MWeulink
Misschien alsnog handiger om een Reposite te maken met de language files?
Ik heb 28 mei een vergadering met andere filialen, ik zal dit balletje dan zeker opgooien, maar tot dan helaas op deze manier

Met vriendelijke groet,

Morphie

MWeulink
08-05-09, 01:39
dank je wel Wendy, Gevonden fouten graag plaatsen onder topic
http://forum.ovh.nl/showthread.php?t=9

Wij zullen de fouten dan verbeteren

Misschien alsnog handiger om een Reposite te maken met de language files?

Morphie
08-05-09, 00:44
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wendy
Ik ben 1 van die 500. Ik kan alleen melden dat de server tot nu toe perfect werkt en heb er hélemaal niks op aan te merken!

Wel veel vertaalfouten, misschien kan ik binnenkort eens de website doornemen en alles opschrijven en eventueel verbeteren.

Groetjes Wendy.
dank je wel Wendy, Gevonden fouten graag plaatsen onder topic
http://forum.ovh.nl/showthread.php?t=9

Wij zullen de fouten dan verbeteren

ThaRebel
08-05-09, 00:22
daar doen ze niet aan.. meulink en paar anderen al voorgesteld om de language files aan te passen.. of een dergelijke methode aan te bieden.. nu nog niet..misschien later..

Wendy
07-05-09, 22:59
Ik ben 1 van die 500. Ik kan alleen melden dat de server tot nu toe perfect werkt en heb er hélemaal niks op aan te merken!

Wel veel vertaalfouten, misschien kan ik binnenkort eens de website doornemen en alles opschrijven en eventueel verbeteren.

Groetjes Wendy.

rakmeister
07-05-09, 22:12

idd ik kijk zou nou en dan effe op forum., en of ik iets nuttigs heb toe te voegen of te melden. zover lukt me het meeste nog wel.

jeevanel
07-05-09, 20:45
Ik moet ook wel toegeven dat ik nog weinig aan het forum heb bijgedragen.
Ik moet wel zeggen dat ik nog redelijk vaak kijk en de discussies lees maar antwoord dan vaak niet . Ik zal proberen om wat meer te reageren en wat meet feedback te geven want het is inderdaad wel vreemd dat er meer dan 500 beta testers zijn maar dat er maar weinig op het forum komen....

Jesper
07-05-09, 19:27
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scriptman
Waar zijn alle 500 beta testers gebleven???

Of hebben 20 mensen al die 500 servers ?

Vind het jammer dat alleen maar een klein groepje van die 500 testers gebruik maken van het forum...
Ik ben er wel

spons
06-05-09, 23:42
Misschien om de ernst van de zaak te onderstrepen wat betreft forum.isgenoeg.nl: klik

AABL00D070
06-05-09, 16:38
Ik heb een didicated test server van ovh. volgens de info een 2,6 ghz celeron.
hier op Centos 5 geinstalleerd en via terminal beheer ik de server.
In middels ben ik er al druk mee bezig geweest.

heb mijn backup TS erop draaien en ook mijn Americasarmy game server.(ben nu aan het patchen naar 2.8.5.0.
het patchen verliep moeizaam. om een of andere reden kan unzip files groter dan 2gb niet unzippen. het bestand komt niet eens door de test heen.
inmiddels wel een omslachtige truuk gebruikt om dat toch voor elkaar te krijgen.

af en toe op de game server wel een lagg spike van 20 sec.
ik weet nog niet waardoor het komt. zal gauw even monitoren als alles weer online is.
ik moet wel zeggen dat ik zeer tevreden ben over de server.
downloaden van grote bestanden gaat ook supersnel 11,x MiB per sec

niet slecht zou je zeggen.

Ik zal snel een update achter laten als de 2.85 server draait.

Gr

BL00D

Radjesh
06-05-09, 14:09
Ik gebruik de server als seedbox en dat werkt prima....

Verder zal ik eens kijken of ik Call of Duty erop kan knallen.

J.G.Lokerse
06-05-09, 13:39
Ik gebruik mijn server ook zeer actief. De gameserver die er erop draait is prima! Geen lag enzovoort.

MWeulink
06-05-09, 01:49
Niet veel tegen gekomen inderdaad, ik ben net thuis van een weekje Zwolle
Alles loopt prima, Gameserver, Webserver, geen crashes tot zover, ook geen problemen met de DNS Server

Getup the good work!

nicoletje
06-05-09, 00:43
Tot zover werkt alles goed en weinig problemen tegen gekomen, zal eens kijken of ik wat actiever kan zijn in de draadjes...

Wiggly
06-05-09, 00:36
Kom hier als het nodig is en werp af en toe een blik

Blade_x8
05-05-09, 23:12
Hai ja heb ff een beetje doorgelezen alle post.

Heb niet echt de tijd gehad om de server ff testen i.v.m toestanden ( Verhuisd ,geen internet, vakantie) en zal zo spoedig mogelijk reply geven over de server

Groeten :-)

PtPazuzu
04-05-09, 14:05
So Far, So good; Afgelopen maand nog niet al teveel tijd gehad om goed te testen vanwege wat gezeur met m'n afstuderen en een vakantie. De 'minieme' ervaringen die ik dan heb opgedaan zeggen dan niet al te veel

djtm
04-05-09, 10:15
Ik probeer altijd in die feedback topics feedback te plaatsen om jullie te helpen.
Maar bij berichten zoals die 10GBps servers, daar hebben wij niet echt veel aan omdat wij die toch niet zullen bestellen, en daarom zijn mensen ook niet zo snel geneigd om daarop te reageren, snap je?

Verder vind ik het inderdaad wel jammer dat niet iedereen ff meehelpt om feedback en dergelijke te geven.

Morphie
04-05-09, 10:01
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door l4mer
Hmm dat is niet handig. Kan dat niet, net zoals op .co.uk, op één index? Dit is niet bij te houden imo.
zijn we mee bezig

l4mer
03-05-09, 22:14
Hmm dat is niet handig. Kan dat niet, net zoals op .co.uk, op één index? Dit is niet bij te houden imo.

spons
03-05-09, 16:56
Het is inderdaad frappant dat er redelijk weinig mensen zijn die het serieus nemen, nu zo'n 40 mensen maar in het feedback topic.

Echter is er ook één ding dat ik niet snap: er zijn nu twee forums, een voor isgenoeg.nl en een voor ovh.nl, deze dus. Ik denk dat zo'n beetje iedereen die hier post gewoon een server van isgenoeg heeft, terwijl er op het daarvoor bestemde forum helemaal niks gebeurd met 2 topics en in totaal 5 berichten. Ik weet niet of er andere plannen voor dat forum zijn maar anders lijkt het me een stuk beter als de link op die website naar dit forum zou verwijzen, dan komt er vast meer activiteit. Tevens denk ik dat een uitgestorven forum alleen maar tegenwerkt voor mensen die geïnteresseerd zijn in een dienst zoals deze.

Scriptman
03-05-09, 16:24
Morphie,

Je hebt helemaal gelijk wat dat betreft.
Kunnen jullie geen massa mailing sturen of iets dergelijks naar alle nederlandse beta testers?

Vind het best wel sneu voor jullie, jullie investeren xx.xxx euro, misschien nog wel meer in deze actie en wat krijgen jullie ervoor terug? niks! (Gelukkig zijn er nog wel wát mensen die lekker het forum actief houden en reageren op vragen van jullie).

Ik was zelf al heel druk bezig met een webhosting bedrijf op te zetten (4jaar geleden mee begonnen).
Maar door gebrek aan geld en kennis heb ik dit stop moeten zetten, net 2 maanden voor deze actie kon ik me wel een server huren (ik ben daar NIET over te spreken, kut bedrijf)..
Deze actie heeft mij dus gered en daar maak ik dus ook goed gebruik van, ondanks dat ik MEER dan 14 uur per dag bezig ben aan mijn bedrijf neem ik toch bijna elke dag de moeite en tijd om ff te kijken en te reageren.

Jammer dat niet iedereen even de tijd neemt hiervoor.

Morphie
03-05-09, 15:37
Ik moet heel eerlijk zeggen dat me de respons op topics, die wij als OVH team plaatsen, ook tegenvalt. We doen hier mededelingen over dingen die staan te gebeuren, die gebeurd zijn en vragen feedback over dingen die nog kunnen verbeteren. Voor OVH is ook de nederlandse markt erg belangrijk en daarvoor willen we alles doen om zo goed mogelijk uit de bus te komen.

Hiervoor hebben we jullie adviezen nodig

Hopelijk spoort dit bericht mensen aan, die voorheen niet actief op het forum waren nu wel iets actiever te worden.

Met vriendelijke groet,

Morphie

KooolaNL
03-05-09, 09:51
ik ben elke dag online :P en server werkt als een zonnetje

Scriptman
02-05-09, 23:17
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Betatester123
Ik doe ook actief mee op het forum, en ben druk met het testen van de OVH servers.
(zie mijn PING topic)
Jou naam is ondertussen ook wel redelijk bekend hier, maar de vraag was meer gericht op de mensen die alleen maar "even komen kijken" of zelf helemaal niet kijken en lekker gaan zitten showen of zoals eerder gezegt: mensen die er helemaal niks mee kunnen.

Ik moet eerlijk zeggen: Voor deze actie was mijn verstand van linux 1% ofzo, nu heb ik toch zelf al alles aan het draaien gekregen (met afaantoe wat tutorials en "wat" hulp van hier) ik heb geen installatie scriptjes gebruikt, gewoon omdat ik wil weten hoe alles in elkaar steekt e.d., zo leer je nog eens wat nuttigs

Maargoed.. ben benieuwd wie er nog meer reageerd

Betatester123
02-05-09, 15:50
Ik doe ook actief mee op het forum, en ben druk met het testen van de OVH servers.
(zie mijn PING topic)

sanderr
02-05-09, 15:36
Ik gebruik m'n server wel actief. Het is natuurlijk altijd een beetje een vaag criterium: "Kijk op het forum". Het is volgens mij wel zo dat er meer gebruik gemaakt wordt van de servers, dan dat er nu gepost wordt. Misschien speelt het ook mee dat er een groot verschil is in (Linux)ervaring van de gebruikers. Ik juich het toe dat meer mensen met een OSS systeem werken.

Maar geef het wat tijd, dan wordt het hele forumgebeuren ook wat volwassener en zul je zien dat er meer mensen hier gaan rondhangen. En ik denk dat er ook meer (nieuwe, betalende) klanten op het forum gaan komen.

alexweblog
02-05-09, 13:42
Idd scriptman ik geef je wel gelijk want het zijn altijd dezelfde mensen die feedback geven

MACKerMD
02-05-09, 00:46
Gewoon druk met IRL en 's avonds beetje spelen met de OVH server.

Ging vorige week effe goed mis, heb toen pauze van een paar dagen in gelast. (Lees: oa. Koninginnedag etc)

Nu weer lekker aan't experimenteren.

Vipeax
01-05-09, 21:55
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bfs789
Je zou in ieder geval kunnen doorgeven wat je met je server doet en welke OS je gebruikt.

Dit kost net zoveel tijd als de reactie die je hier hebt geplaatst. Lijkt mij toch niet zoveel gevraagd voor de gratis server (t.w.v. 240 euro ex BTW) dat je hebt gekregen...
Het is zowieso geen moeite, maar geeft het dan nog enige nuttige informatie?

XSlicer
01-05-09, 09:19
Ik kijk meestal ook wel op forum maar meestal is iets al beantwoord of heb ik niks te plaatsen :X

bfs789
01-05-09, 02:30
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vipeax
Support heb ik nog niet gebruikt & de translaties blijft op veel plekken van de website slecht. Tot ik hier een fatsoenlijk antwoord op kan geven, zie ik niet in waarom ik daar zou moeten posten?
...

Vipeax
01-05-09, 01:50
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bfs789
Dit zou wel erg jammer zijn voor OVH: kunnen ze niets aan de servers verdienen en krijgen ze ook geen feedback.

Ik ben benieuwd hoeveel mensen op de feedback thread van Mina http://forum.ovh.nl/showthread.php?t=225 uiteindelijk zullen reageren. Tot nu toe zo'n 22 feedback reacties = 4,4% van de 500 personen die een gratis server hebben...
Support heb ik nog niet gebruikt & de translaties blijft op veel plekken van de website slecht. Tot ik hier een fatsoenlijk antwoord op kan geven, zie ik niet in waarom ik daar zou moeten posten?

bfs789
01-05-09, 00:32
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fireweasel
Ik vraag me af hoeveel mensen de servers ook daadwerkelijk gebruiken... er was een run op "gratis server, gimme gimme gimme!" zonder dat mensen eigenlijk wisten wat ze ermee gingen doen?
...

fireweasel
30-04-09, 23:20
Ik vraag me af hoeveel mensen de servers ook daadwerkelijk gebruiken... er was een run op "gratis server, gimme gimme gimme!" zonder dat mensen eigenlijk wisten wat ze ermee gingen doen?

StatuZ
30-04-09, 21:37
Ik kijk elke dag op het forum, er valt voor mij alleen weinig te plaatsen.

Scriptman
30-04-09, 20:54
Waar zijn alle 500 beta testers gebleven???

Of hebben 20 mensen al die 500 servers ?

Vind het jammer dat alleen maar een klein groepje van die 500 testers gebruik maken van het forum...