OVH Community, your new community space.

Game servers


MWeulink
08-05-09, 02:30
Nee ThaRebel,

Dat is naar de ISP toe, vanaf de ISP naar de Gamer word door de ISP en de internet verbinding van de gamer bepaald.

@oles, good job!

ThaRebel
08-05-09, 01:21
Anyways.. hoe bedoelen ze die 1ms? naar gamers toe?

AABL00D070
07-05-09, 15:18
klinkt zeer interessant.
Ik heb nu een test server van ovh en ben daar zeer te spreken over.
Ik kijk uit naar dit nieuws.

gr

BL00D

Scriptman
30-04-09, 17:15
Oles, why do you not register @ the forum?

ThaRebel
29-04-09, 20:57
Franse vriend heeft van mij een rps 2 nu dankzij ons besteld :P

jerbob92
29-04-09, 17:33
Iemand die het wil vertalen?

sanderr
29-04-09, 17:25
Dat klinkt goed (voor wat ik er in mijn brakke Frans uit kan halen)!

oles@ovh.net
29-04-09, 17:10
Goedendag,


Dankzij de komst van de RPS 2009 in betaversie over twee maanden, kunnen wij Game servers aanbieden over heel Europa. Hoewel dit geen verandering teweeg brengt in commercieel opzicht, is de bescikking over een RPS dicht bij alle interconnecties zeer interessant. We zullen in staat zijn de RPS servers te hosten op meerdere locaties: Warschau, Frankfurt, Wenen, Madrid, Londen, Parijs of Amsterdam. Hiermee kunnen we de capaciteit verhogen en tegelijkertijd de opslag via de iSCSI in onze datacenter in Roubaix Valley beheren.

Met de nieuwe infrastructuur van de RPS kunnen we 250 RPS in een Bay onderbrengen maar vooral circa 1000 RPS/2m2 met een hoge energiebesparing: dit is het principe van de RPS.

Een zeer laag energieverbruik voor de maximale rekenkracht. Door onze beschikking over infrasctructuur voor routing door heel Europa, hebben wij de meeste optimale toegangstijden tussen onze infrastructuren zonder limiet aan de bandbreedte.
RPS servers laten communiceren binnen dezelfde datacenter of via interconnecties door Europa is exact hetzelfde. De werking van de QoS die we hebben ontwikkeld op de iSCSI om de gelijkmatige dienstkwaliteit voor allen te garanderen baseert zich op reguleren van de latente toegang tot de harde schijf.

Een kleine dedicated Gameserver die u kunt pingen op 1ms met alle ISP van elk Europees land voor de prijs van 10euro/maand: dit is een uitdaging die we aangaan. Wij starten Semptember in beta Frankfurt waar we reeds over een paar vrije Bays beschikken. Als het naar wens verloopt dan volgen andere landen cq steden.


Met vriendelijke groet,
Octave