OVH Community, your new community space.

Doen jullie iets terug voor OVH?


Morphie
11-05-09, 20:58
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Alexander
waarom zou ik wat terug doen?
Laat ze eerst maar is normaal leren omgaan met zo genaamde attack's en boehoe gemekker.
Pas als ze dat kunnen weg laten dan pas kunnen ze een bosje bloemen krijgen.
Zoals ook vermeld in je eigen topic hebben wij een zeer strikte policy over scans, en daar is genoeg reden toe. niet eerst de schult bij anderen zoeken als het mogelijk ook bij jezelf kan liggen. wWij hebben legio mensen die hier geen problemen mee hebben, wat doen zij niet wat jij wel doet dan. wij gaan niet onterecht mensen beschuldigen van scans. Ik zie graag een mailtje van je in support@ovh.nl dan zoek ik uit wat het probleem is.

Met vriendelijke groet,

Morphie

Alexander
11-05-09, 19:43
waarom zou ik wat terug doen?
Laat ze eerst maar is normaal leren omgaan met zo genaamde attack's en boehoe gemekker.
Pas als ze dat kunnen weg laten dan pas kunnen ze een bosje bloemen krijgen.

oliver
08-05-09, 21:30
Een vriend van mij wilde van dedicated providers swappen, ik heb hem ook OVH geadviseerd. Hij woont in de UK en ging uiteraard naar ovh.co.uk.

Spijtig genoeg heeft hij was reviews gelezen en was beetje onrust over de kwaliteit. Blijkbaar wat negatieve reviews in de UK.

Ik heb hem mijn mening gegeven, dat ik er zeer tevreden over ben. Hoe het geheel werkt (site icm de server) e.d.

jeevanel
07-05-09, 21:11
Goed idee om een OVH logo op je site te zetten! Ik zal er ook eens een opzetten, makkelijke manier om iets terug te doen toch?

alexweblog
01-05-09, 12:29
Je kunt via via een titelstreamer gebruiken die je op tijd instelt het lijkt net een rds systeem wat je op de auto radio ziet. Op die manier maak ik dus reclame op de radio.

ThaRebel
01-05-09, 01:05
Heb nu in server staan door onze sponsor :P
En op site ook supporters :P

MWeulink
29-04-09, 23:58
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jerbob92
Lol, radio en dan tekst laten zien??
Shoutcast servers... zenden vaak de titel van een nummer mee, maar je kan ook je eigen titel of titel addition laten verschijnen.

Dus ja... je ziet de text dan bijvoorbeel op Winamp in je playlist, of in de titelscherm...
of in het groot op windows media player wanneer de shoutcast server van titel veranderd ...

dus JA radio && text laten zien

Op dit moment laat ik niks zien, maar dat gaat nog wel gebeuren, wanneer ik mijn site goed heb lopen komt er onder de status pagina deze servers zijn gesponsored door OVH.


p.s. ja servers ja... een groep vrienden hebben ook servers aangevraagd en hebben we allemaal geinstalleerd als Webservers, VPS Servers && IRCd Hosting servers

Scriptman
29-04-09, 22:49
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jesper
Denk er wel aan dat je voor je radio buma licenties moet aanschaffen he

Verder vind ik dit alles wel een heel goed initiatief

Wat ik verder doe voor OVH?

Aantal tutorials schrijven, en mensen helpen / actief zijn op het forum
Heeft hij..

Jesper
29-04-09, 14:33
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door alexweblog
Wij van onze radio laten 2 keer per uur een tekst in beeld zien. Ook wij draaien op een server van ovh. Want mijn mening is voor wat hoort wat
Denk er wel aan dat je voor je radio buma licenties moet aanschaffen he

Verder vind ik dit alles wel een heel goed initiatief

Wat ik verder doe voor OVH?

Aantal tutorials schrijven, en mensen helpen / actief zijn op het forum

Morphie
29-04-09, 14:16
Mooi mooi

Ik zie dit alles graag

StatuZ
29-04-09, 13:38
Ik ken een paar mensen die nog een dedicated server zoeken, en dan raad ik ze OVH aan

Vipeax
29-04-09, 12:45
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jerbob92
Iemand van jullie ook zoiets?
Heel simpel, gameserver met "[OVH FA]" voorop in de naam.

Scriptman
29-04-09, 12:32
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jerbob92
Lol, radio en dan tekst laten zien??
Op de site bedoeld hij..

jerbob92
29-04-09, 11:43
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door alexweblog
Wij van onze radio laten 2 keer per uur een tekst in beeld zien. Ook wij draaien op een server van ovh. Want mijn mening is voor wat hoort wat
Lol, radio en dan tekst laten zien??

alexweblog
29-04-09, 11:09
Wij van onze radio laten 2 keer per uur een tekst in beeld zien. Ook wij draaien op een server van ovh. Want mijn mening is voor wat hoort wat

Morphie
29-04-09, 10:40
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jerbob92
Het is natuurlijk helemaal niet verplicht om iets terug te doen voor OVH maar ik vind het opzich wel zo netjes...
Ik heb het zo gedaan: http://www.dehomies.nl
een link en een plaatje
Ook in mijn Trackmania Nations Forever server(Draait op de OVH server) komt af en toe een random message: Server sponsored by OVH

Iemand van jullie ook zoiets?
Kijk dat zien we graag

jerbob92
29-04-09, 10:25
Het is natuurlijk helemaal niet verplicht om iets terug te doen voor OVH maar ik vind het opzich wel zo netjes...
Ik heb het zo gedaan: http://www.dehomies.nl
een link en een plaatje
Ook in mijn Trackmania Nations Forever server(Draait op de OVH server) komt af en toe een random message: Server sponsored by OVH

Iemand van jullie ook zoiets?