OVH Community, your new community space.

geen sms validatie??


Praetorian
20-04-09, 00:44
Ben ook maar menselijk

l4mer
19-04-09, 13:06
Dat is volgens mij helemaal _nergens_ te zien Mina. Het lijkt me (zowel voor klanten als voor marketing) dan ook handig als jullie op ovh.be een linkje naar de .fr en .nl OVH zetten, en duidelijk maken dat Belgen daar gewoon kunnen bestellen.

Verder zie ik niets fouts aan mijn bericht: OVH levert nog niet in heel Europa, en Belgen maken in Frankrijk evenveel kans als in Nederland.

mina
19-04-09, 12:03
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Praetorian
OVH.nl is een Nederlandse "dienst", dat wil zeggen dat jij met je Belgische gsmnummer niet door de Nederlandse validatie heenkomt.
Fout

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door l4mer
Om eerlijk te zijn denk ik dat je als Belg bij de Franse tak van OVH evenveel kans maakt als bij de Nederlandse

OVH heeft plannen om in heel Europa diensten te verlenen, nu is dat helaas nog niet zo.
Fout
Fijn dat jullie actief zijn op onze forum, maar gelieve alleen te beantwoorden als jullie 100% zeker zijn van jullie antwoorden.

Bedankt.

OVH nl is ook voor Belgische klanten

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door magbe
Hallo iedereen,

Ik probeer een account aan te maken om een domeinnaam te bestellen.
Ik heb al een paar verschillende belgische gsmnummers erin gezet maar als ik klik op verzenden wordt het scherm ververst en ontvang ik geen validatie sms?

Gaat dat niet direct en moet ik geduld hebben of is er iets anders?
Ik zou graag willen kunnen bestellen !

Gelieve contact te nemen met onze support ( support@ovh.nl) weergeeft uw getest telefoonnummer en uw nichandle .


Bedankt.



Mina

l4mer
18-04-09, 23:36
Om eerlijk te zijn denk ik dat je als Belg bij de Franse tak van OVH evenveel kans maakt als bij de Nederlandse

OVH heeft plannen om in heel Europa diensten te verlenen, nu is dat helaas nog niet zo.

Praetorian
18-04-09, 23:30
Niet om het een of ander maar je kunt allerlei nummers intikken.
Als ik me niet vergis staat er echter 0031 als eerst nummer voor je al ingetikt, 0031 is het landnummer van NL voor als je uit het buitenland belt. Het is dus niet mogelijk een niet-nederlands nummer in te vullen gezien deze niet werken.

Als je belgsich bent denk ik dat je meer kans hebt bij de franse tak van OVH.

magbe
18-04-09, 20:08
ben geen beta tester maar wil gewoon als klant een be domein aanvragen.
je kan wel een belgisch gsm nummer kiezen dus zou moeten gaan.

Praetorian
18-04-09, 19:13
Begrijp ik dat je geen beta tester bent maar meer een domein wilt bestellen?

OVH.nl is een Nederlandse "dienst", dat wil zeggen dat jij met je Belgische gsmnummer niet door de Nederlandse validatie heenkomt.

magbe
18-04-09, 17:41
Hallo iedereen,

Ik probeer een account aan te maken om een domeinnaam te bestellen.
Ik heb al een paar verschillende belgische gsmnummers erin gezet maar als ik klik op verzenden wordt het scherm ververst en ontvang ik geen validatie sms?

Gaat dat niet direct en moet ik geduld hebben of is er iets anders?
Ik zou graag willen kunnen bestellen !