OVH Community, your new community space.

.NL domein 1perdagperip gratis?


StatuZ
26-04-09, 22:51
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jesper
OVH verlengt niks stilzwijgend, als jij niet betaald sluiten ze je af, klaar, en zoals je verwacht, toch?
Dit is perfecte service. Deden meer bedrijven het zo maar

Jesper
26-04-09, 21:35
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door StatuZ
Ik wil inderdaad wel wat opheldering over het verlopen van het jaar. Word het dan stilzwijgend verlengd of automatisch opgezegd?

En hoe zit het verder met de domeinen actie? Elke dag een gratis domein? dus na 7 dagen 7 gratis domeinen hebben enzovoorts?
OVH verlengt niks stilzwijgend, als jij niet betaald sluiten ze je af, klaar, en zoals je verwacht, toch?

MWeulink
26-04-09, 19:37
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rowant
Ik kan geen enkele gratis domein bestellen die dan ook daadwerkelijk online komt. (bij het bestellen staat er wel € 0,00)
Heb het al meerdere malen geprobeerd, ook met een ander naam.
Helaas krijg ik alleen een factuur email.
Open de bestel bon in de mail,
daar onder in de pagina staat een betaal optie...
gratis verificatie ofzo...

klik daar op
vul de captcha code in...
en klik op volgende ofzo wat er onder staat....

dan is hij "betaald" en word hij pas verder verwerkt!

dit is een ding die veel mensen vergeten... omdat het gratis is hoef je niet te betalen... maar je moet wel betalen... alleen dan zonder geld maar met een code in voeren, zodat ze zeker weten dat je hem echt wilt hebben!

StatuZ
26-04-09, 19:37
Ik wil inderdaad wel wat opheldering over het verlopen van het jaar. Word het dan stilzwijgend verlengd of automatisch opgezegd?

En hoe zit het verder met de domeinen actie? Elke dag een gratis domein? dus na 7 dagen 7 gratis domeinen hebben enzovoorts?

rowant
26-04-09, 19:23
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rowant
Ik kan geen enkele gratis domein bestellen die dan ook daadwerkelijk online komt. (bij het bestellen staat er wel € 0,00)
Heb het al meerdere malen geprobeerd, ook met een ander naam.
Helaas krijg ik alleen een factuur email.

Scriptman
23-04-09, 02:56
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bfs789
Hoi Mina,

Leuke actie, zou je echter het volgende willen toelichten:

Op het overzicht domeinoverzicht http://www.ovh.nl/producten/domeinen_vergelijken.xml staat voor de Gold domeinnamen (dit zijn de gratis domeinnamen als ik het goed begrijp) het volgende:

Code:
Veranderen van de eigenaar 	5.99€ exBTW
Als ik een "gratis" domeinnaam aanvraag en die later wil verhuizen dan rekenen jullie hiervoor 5.99 ex BTW?

Begrijp ik het zo goed of bedoelen jullie iets anders ?


mvg,

bfs789
Dat is alleen als je het domein verhuist naar OVH of het domein op een andere naam wilt laten zetten. (Voor zover ik kan begrijpen van die tekst).

bfs789
23-04-09, 01:12
...

mina
22-04-09, 18:10
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door merlin
Cool van die gratis domeinen, maar moet je deze via een SIDN opzeg formulier ook zelf weer opzeggen of verlopen ze gewoon na een jaar?
!
Ze verlopen na een jaar als ze niet vernieuwt zijn en u moet niets opzeggen het is automatisch.

rowant
22-04-09, 18:05
Ik kan geen enkele gratis domein bestellen die dan ook daadwerkelijk online komt. (bij het bestellen staat er wel € 0,00)
Heb het al meerdere malen geprobeerd, ook met een ander naam.
Helaas krijg ik alleen een factuur email.

suddenbunny
19-04-09, 14:32
Het gaat om bestelbon nummer
de bestelbon : 5557864
de bestel code : cnrk
Het domein is funny-nieuws.nl

Gr,
Bas

mina
19-04-09, 12:07
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door suddenbunny
p.s:
Moet ik die 3 facturen nou betalen?
Goedendag,


nee het zijn geen facturen maar bestelbonnen, een factuur is een betaalde bestelbon.


Wij bieden aan 1 domeinnaam.nl per dag gratis.
De andere bestelde domeinnamen . nl : € 4.99 exBTW


Welke domeinnaam is het?



Fijne week-end.


Mina

suddenbunny
18-04-09, 22:45
Ik heb contact opgenomen dmv support@ovh.nl

Ik hoop dat ik spoedig geholpen word

merlin
18-04-09, 20:56
Cool van die gratis domeinen, maar moet je deze via een SIDN opzeg formulier ook zelf weer opzeggen of verlopen ze gewoon na een jaar?

Bij mij zijn ze overigens wel gratis, had alleen een probleem met mijn zone file waardoor het registreren net mislukte. Ach, komt morgen wel!

suddenbunny
18-04-09, 17:39
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jesper
Hmm, raar.... keertje bellen met support ?
Support is dicht Had al geprobeerd te bellen.

Jesper
18-04-09, 17:37
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door suddenbunny
Ja maar ik heb 3 keer het zelfde domein geprobeerd, bij alle 3 de keren gefaald.
Hmm, raar.... keertje bellen met support ?

suddenbunny
18-04-09, 17:36
Ja maar ik heb 3 keer het zelfde domein geprobeerd, bij alle 3 de keren gefaald.

Jesper
18-04-09, 17:35
het is 1 per dag per klant he.

Ik weet ook niet waarom hij het niet doet hoor, bij mij werkt het uitstekend, en ik heb kabel.

suddenbunny
18-04-09, 17:27
Hallo OVH Team,

Ik heb gehoord van wat kameraden dat het mogelijk is om gratis .nl domein aan te vragen. Nu ben ik daar mee bezig gegaan en het is bij mij 0 euro tot en met ik moet gaan betalen dan is de prijs plots 5.94. Ik heb ADSL is er geen andere oplossing?

Mocht het helemaal niet mogelijk zijn om gratis domeinen aan te vragen, excuses dan.

Met vriendelijke groet,
Bas van der Pol

p.s:
Moet ik die 3 facturen nou betalen?