OVH Community, your new community space.

Mijn complimenten...


jordygeorge
04-04-09, 16:51
Ik heb de server besteld om 17:00 en rond 17:30 was hij on-line en kon ik al aan de slag!
Echt bizar hoe snel alles geregeld en werkend was!

TOP SERVICE! zeker een aanrader!

Scriptman
04-04-09, 16:07
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jesper
Als je hulp nodig hebt, ik help je graag, email mij op Jjesper@live.nl!

Met mijn DNS bedoel ik gewoon mijn nameservers worden geaccepteerd door Sidn en dergelijken en doen hun werk
Done!

Wiggly
04-04-09, 11:54
Gisteren server aangevraagd vandaag online Bedankt voor de snelle service

Koen
03-04-09, 23:22
OVH is bij mijn keuze qwa dedicated servers ook naar voren gekomen vanwege hun lage prijzen. Helaas was de peering buiten Frankrijk vaak slecht, daardoor is mijn keuze elders gevallen. Het wordt interessant om te zien of de peering nu ook daadwerkelijk verbeterd is. Wellicht word ik een toekomstige klant?

Rub3n
03-04-09, 22:37
Ik kan niet wachten tot ik mijn server (hopelijk) krijg! haha

Arie
03-04-09, 19:38
Ik moet de mijne nog krijgen maar ik had altijd al bij OVH gewild, maar ik deed het toch niet omdat het niet in Nederland was. Ik vraag me trouwens af wordt het OVH.nl hosting spul ook daadwerkelijk in Nederland gehost of niet?

KooolaNL
03-04-09, 16:55
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door l4mer
Zo'n 500 mensen een jaar lang een gratis servertje geven is een geweldige manier om je services en site vlekkeloos te krijgen, ook zal het veel mensen warm maken om later een extra OVH server te leasen. Geweldige service, en inderdaad erg snel!


tru.dat

Marc
02-04-09, 13:37
Inderdaad, prima idee, zeker als het allemaal zo goed verloopt :-)

suddenbunny
02-04-09, 13:04
Ik vind dit ook, ook al is dit een Beta test. OVH geeft je wel volledige vrijheid!

Jesper
02-04-09, 12:39
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scriptman
@Jesper,

Gezien hun actie hebben ze het heel erg druk..
Wat bedoel je met: Mijn DNS is aan de praat?
Mijn broetje kan een domeinnaam bestellen voor zijn dedi, en ik krijg een mail dat mijn DNS niet door de controle is gekomen? Snap er niks van..
Als je hulp nodig hebt, ik help je graag, email mij op Jjesper@live.nl!

Met mijn DNS bedoel ik gewoon mijn nameservers worden geaccepteerd door Sidn en dergelijken en doen hun werk


Citaat Oorspronkelijk geplaatst door l4mer
Zo'n 500 mensen een jaar lang een gratis servertje geven is een geweldige manier om je services en site vlekkeloos te krijgen, ook zal het veel mensen warm maken om later een extra OVH server te leasen. Geweldige service, en inderdaad erg snel!
Helemaal mee eens!

l4mer
02-04-09, 11:40
Zo'n 500 mensen een jaar lang een gratis servertje geven is een geweldige manier om je services en site vlekkeloos te krijgen, ook zal het veel mensen warm maken om later een extra OVH server te leasen. Geweldige service, en inderdaad erg snel!

MWeulink
02-04-09, 01:10
Inderdaad, super service!
om 2 uur besteld vanmiddag, en om 12 uur mailtje gehad met gegevens!
Super, een server er bij begin alvast met vertalen van de Herinstallatie menu ofzo...

Scriptman
02-04-09, 00:01
@Jesper,

Gezien hun actie hebben ze het heel erg druk..
Wat bedoel je met: Mijn DNS is aan de praat?
Mijn broetje kan een domeinnaam bestellen voor zijn dedi, en ik krijg een mail dat mijn DNS niet door de controle is gekomen? Snap er niks van..

Jesper
01-04-09, 22:21
OVH heeft perfecte service,

Ik stond verbaast van de herinstallatie alleen al!

Geniaal gewoon!

GO OVH



Helaas heeft het wel 2,5 dagen geduurt voordat ik eindelijk mijn 3e IP adres ontving, met OVH FR/UK ging dit sneller, 10-15 minuten na betaling (andere server van een vriend)

Maar natuurlijk moeten we ook begripvol zijn voor deze vertragingen omdat OVH nieuw is in Nederland!

Mijn DNS is aan de praat en alles functioneerd, morgen zal alles gepropageerd zijn en dan begint het pas

Andrei89
01-04-09, 18:16
Bij mij ook

ik was een van de eerste klanten. Het is gewoon geweldig

suddenbunny
01-04-09, 17:53
Bij mij was hij binnen een paar uur online

alexweblog
01-04-09, 12:27
Inderdaad verbazing wekkend hoe snel het gaat, maar ook de helpdesk goed bereikbaar en gewoon duidelijke antwoorden daar hou ik van.

Keep on the good work

Groetjes
Alex

Scriptman
31-03-09, 17:25
Had ik ook op mijn betaalde dedicated server, helemaal kaal.

Jesper
31-03-09, 14:58
Betere ervaring:
Bestelling @ Ovh.com
Levering binnen 27 minuten op zaterdagavond ;-)

GEWOON PERFECT

Ps. dat deze server sneller is kan komen omdat dit een fresh install is he ;-)

Scriptman
31-03-09, 14:45
Ik had rond 18:50 mijn server besteld, rond 01:00 was die online..
Super!! Nog nooit meegemaakt zo snel!

Download snelheid is gewoon verbazend!
Evenals de snelheid van de server zelf... Ik heb een betaalde dedicated server bij i3d, 4x zo snel als deze server volgens de specificaties.. Maar in de praktijk is deze server 10x sneller!!!

Alleen de installatie van mijn control panel verloopt wat stroef...

Voor de rest: TOPPIE HOOR!

Mario Lamers.