.nl hostname problem
s opgelost werkt prima allemaal
deze tread kan /delete worden
Oorspronkelijk geplaatst door
Scriptman
+316.12345678 ???
Er staat uitdrukkelijk bij: +31.123456789
Dus je telefoonnummer wordt dan:
+31.6enderest.
heb ik
staat nu in afwachting D:
Echt, als ik een domein naam bestel doe ik dit alsvolgt:
stap 1, Domein naam bedenken.
stap 2, Domein naam checken of die nog vrij is.
stap 3, Aanmaken in mijn DNS Server.
stap 4, DNS Checken met de NameServer Check van SIDN
stap 5, Domein naam bestellen...
en dan 5 tot 10 minuten later is hij er al!
ik weet niet wat jij fout hebt gedaan, maar ik weet zeker dat jij zelf iets fout hebt staan in je gegevens, telefoon nummer, dns of iets in die richting.
Aan gezien hun zeggen dat je je telefoon nummer fout hebt staan, moet je even GOED KIJKEN of je telefoon nummer ook het zelfde is als het telefoon nummer onder je SMSvalidatie!
anders had je hem allang binnen.
Mvg,
Mark
+316.12345678 ???
Er staat uitdrukkelijk bij: +31.123456789
Dus je telefoonnummer wordt dan:
+31.6enderest.
heb al aan de telefoon gehange op dag van aanvraag ongeveer anderhalf uur
alles was goed kreeg ik te horen 48 uur ongeveer maar is nu al ff wat langer overheen
09-04-2009 heb ik het besteld O_O nu al 19-04-2009
ovh callcenter krijg ik het idee dat die mense wel nederlands kenne maar je soms niet begrijpen
Oorspronkelijk geplaatst door
suddenbunny
Elk topic zeg ik het weer, bellen is sneller, het telefoonnummer van ovh krijg je in ALLE mails.
OVH Callcenter is dicht op zaterdag
suddenbunny
18-04-09, 15:34
Elk topic zeg ik het weer, bellen is sneller, het telefoonnummer van ovh krijg je in ALLE mails.
Oorspronkelijk geplaatst door
KooolaNL
ff checken,
-Nameservers goed staan?
-Mobiel en alles goed ingevult?
-Bestaat het domein nog niet?
Als alles Ja is,
dan maar bellen/mailen!
dan moet je even een mailtje sturen naar
support@ovh.nl
Oorspronkelijk geplaatst door
MWeulink
Hey Koooala,
heb je wel het zelfde nummer bij je klant informatie staan als bij de verificatie van je mobiele nummer bij het aanvragen van de server?
dit kan ook nog wel eens de fout zijn.
dit probleem heb ik ook gehad namelijk bij een vriend van me...
ik heb maar 1 nummer gebruikt
overal
bij manager staat ook zelfde
Hey Koooala,
heb je wel het zelfde nummer bij je klant informatie staan als bij de verificatie van je mobiele nummer bij het aanvragen van de server?
dit kan ook nog wel eens de fout zijn.
dit probleem heb ik ook gehad namelijk bij een vriend van me...
misschien een typfoutje van jezelf maar het moet zijn:
+316.24779643
i.p.v.:
+31.24779643
Mijn nummer klopt gwn hoor
+31.247xx
06247xx bel maar om te controleren eh xD
De operatie is met succes uitgevoerd !
De modificatie zal doorgevoerd zijn binnen en paar minuten..
heb het nummer niet verandert maar gwn accepteren geduwd
Ja modificeert uw telefoon nummer in uw manager
https://www.ovh.com/managerv3
Administratie > Instellingen > Persoonlijke informatie
En dan
Administratie > Mijn producten > Operaties in behandeling > operatie herstarten
(sorry voor mijn eerste bericht, snel antwoord : fout antwoord, ik dacht dat het een verhuizing was en niet een creatie ; het is altijd beter om direct contact te nemen met onze support voor dit soort problemen).
Telefoon nummer nodig dus (a) "?
Details van de operatie
Samenvatting De nummer operatie : 9585564
Domein: kooola.nl
De operatie type : Domein creatie
Gebruikers : [ NB3797-OVH ]
Actueel status : fout
Bericht : De telefoon nummer ingegeven is incorrect, gelieve te veranderen de admin en/of tech telefoon nummer contact en lanceert terug de operatie
Creatie datum: 2009-04-17 20:20:22
Datum van de volgende passage : 2009-04-17 20:35:23
De realisatie datum : -
Herlancering
Een of meer fouten zijn opgekomen tijdens de operatie. Bedankt om de volgende informatie verbeteren, en dan click op 'operatie verbeteren'.
Samenvatting De nummer operatie : 9585564
Domein: kooola.nl
De operatie type : Domein creatie
Gebruikers : [ NB3797-OVH ]
Actueel status : in afwachting
Bericht : De creatie aanvraag van de domeinnaam is verzonden aan de register in afwachting van acceptatie
Creatie datum: 2009-04-17 20:20:22
Datum van de volgende passage : 2009-04-17 20:35:23
De realisatie datum : -
Roubaix, 17/04/2009 20:32:24 GMT+0200,
Geachte klant,
Er is een fout opgetreden tijdens verrichting DomainCreate nr 9585564 verbonden aan domein
kooola.nl
Ziehier de melding die de robot welke de verrichting behandelt ons terugstuurde tijdens sequence registryDomainCreation :
De telefoon nummer ingegeven is incorrect, gelieve te veranderen de admin en/of tech telefoon nummer contact en lanceert terug de operatie
U kan deze verrichting rechtzetten door u aan te sluiten op uw manager via :\
als ik opniew doe krijg ik weer een mail met fout
Iemand D: /?
Ik hoop het inderdaad anders moet je even mailen naar:
support@ovh.nl
die lossen het als het niet vanzelf gaat voor je op.
Mvg,
Mark
Oorspronkelijk geplaatst door
MWeulink
Koooala,
heb je wel je bestelling gevalideerd?
je kreeg een link in je mail met je bon, en die heeft een betalings methode onder in staan, waar je op moet klikken, en dan moet je een de captcha code invoeren (anti-bot code) en dan heb je hem als het ware "betaald"
Mvg,
Mark
danke voor die tip :P die heeft het probleem denk ik opgelost
ff afwachten nou :P
Uw bestelbon is met succes gevalideerd : de creatie en de installatie van uw diensten beginnen vanaf nu.
5513809 is the good number maybe it works now
i think i give the wrong number
Koooala,
heb je wel je bestelling gevalideerd?
je kreeg een link in je mail met je bon, en die heeft een betalings methode onder in staan, waar je op moet klikken, en dan moet je een de captcha code invoeren (anti-bot code) en dan heb je hem als het ware "betaald"
Mvg,
Mark
5479343
its 0 euro so there is nothing 2 pay xD
oles@ovh.net
17-04-09, 08:10
KooolaNL a écrit:
>
> hey ovh the server is working ABSULUTE GREAT
>
>
>
> 1 problem :P i ordert kooola.nl \\\
# of order please ?
Geen betaling ontvangen voor kooola.nl, dus de bestelling kan zich niet beëindigen.
Voor extra informatie neemt contact met onze support.
hey ovh the server is working ABSULUTE GREAT
1 problem :P i ordert kooola.nl \\\
after 1 week i dont hear anything :P
plz let me know something