OVH Community, your new community space.

.nl hostname problem


KooolaNL
27-04-09, 23:16
s opgelost werkt prima allemaal


deze tread kan /delete worden

KooolaNL
20-04-09, 13:32
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scriptman
+316.12345678 ???
Er staat uitdrukkelijk bij: +31.123456789

Dus je telefoonnummer wordt dan:
+31.6enderest.
heb ik

KooolaNL
20-04-09, 13:32
staat nu in afwachting D:

MWeulink
20-04-09, 13:07
Echt, als ik een domein naam bestel doe ik dit alsvolgt:

stap 1, Domein naam bedenken.
stap 2, Domein naam checken of die nog vrij is.
stap 3, Aanmaken in mijn DNS Server.
stap 4, DNS Checken met de NameServer Check van SIDN
stap 5, Domein naam bestellen...

en dan 5 tot 10 minuten later is hij er al!

ik weet niet wat jij fout hebt gedaan, maar ik weet zeker dat jij zelf iets fout hebt staan in je gegevens, telefoon nummer, dns of iets in die richting.
Aan gezien hun zeggen dat je je telefoon nummer fout hebt staan, moet je even GOED KIJKEN of je telefoon nummer ook het zelfde is als het telefoon nummer onder je SMSvalidatie!

anders had je hem allang binnen.

Mvg,
Mark

Scriptman
20-04-09, 12:13
+316.12345678 ???
Er staat uitdrukkelijk bij: +31.123456789

Dus je telefoonnummer wordt dan:
+31.6enderest.

KooolaNL
20-04-09, 11:48
bump

KooolaNL
18-04-09, 16:15
heb al aan de telefoon gehange op dag van aanvraag ongeveer anderhalf uur


alles was goed kreeg ik te horen 48 uur ongeveer maar is nu al ff wat langer overheen

09-04-2009 heb ik het besteld O_O nu al 19-04-2009

KooolaNL
18-04-09, 16:14
ovh callcenter krijg ik het idee dat die mense wel nederlands kenne maar je soms niet begrijpen

Jesper
18-04-09, 15:34
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door suddenbunny
Elk topic zeg ik het weer, bellen is sneller, het telefoonnummer van ovh krijg je in ALLE mails.
OVH Callcenter is dicht op zaterdag

suddenbunny
18-04-09, 15:34
Elk topic zeg ik het weer, bellen is sneller, het telefoonnummer van ovh krijg je in ALLE mails.

Jesper
18-04-09, 15:34
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KooolaNL
hen ik al gedaan
ff checken,

-Nameservers goed staan?
-Mobiel en alles goed ingevult?
-Bestaat het domein nog niet?

Als alles Ja is,
dan maar bellen/mailen!

KooolaNL
18-04-09, 15:21
hen ik al gedaan

MWeulink
18-04-09, 12:36
dan moet je even een mailtje sturen naar support@ovh.nl

KooolaNL
18-04-09, 08:07
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MWeulink
Hey Koooala,

heb je wel het zelfde nummer bij je klant informatie staan als bij de verificatie van je mobiele nummer bij het aanvragen van de server?

dit kan ook nog wel eens de fout zijn.
dit probleem heb ik ook gehad namelijk bij een vriend van me...

ik heb maar 1 nummer gebruikt
overal

bij manager staat ook zelfde

MWeulink
18-04-09, 04:00
Hey Koooala,

heb je wel het zelfde nummer bij je klant informatie staan als bij de verificatie van je mobiele nummer bij het aanvragen van de server?

dit kan ook nog wel eens de fout zijn.
dit probleem heb ik ook gehad namelijk bij een vriend van me...

KooolaNL
17-04-09, 23:12
Staat er zonder fouten

MWeulink
17-04-09, 22:13
misschien een typfoutje van jezelf maar het moet zijn:

+316.24779643

i.p.v.:
+31.24779643

KooolaNL
17-04-09, 22:06
Mijn nummer klopt gwn hoor

+31.247xx

06247xx bel maar om te controleren eh xD


De operatie is met succes uitgevoerd !
De modificatie zal doorgevoerd zijn binnen en paar minuten..

heb het nummer niet verandert maar gwn accepteren geduwd

mina
17-04-09, 20:43
Ja modificeert uw telefoon nummer in uw manager

https://www.ovh.com/managerv3

Administratie > Instellingen > Persoonlijke informatie


En dan

Administratie > Mijn producten > Operaties in behandeling > operatie herstarten


(sorry voor mijn eerste bericht, snel antwoord : fout antwoord, ik dacht dat het een verhuizing was en niet een creatie ; het is altijd beter om direct contact te nemen met onze support voor dit soort problemen).

KooolaNL
17-04-09, 20:33
Telefoon nummer nodig dus (a) "?

KooolaNL
17-04-09, 20:32
Details van de operatie
Samenvatting De nummer operatie : 9585564
Domein: kooola.nl
De operatie type : Domein creatie
Gebruikers : [ NB3797-OVH ]


Actueel status : fout
Bericht : De telefoon nummer ingegeven is incorrect, gelieve te veranderen de admin en/of tech telefoon nummer contact en lanceert terug de operatie


Creatie datum: 2009-04-17 20:20:22
Datum van de volgende passage : 2009-04-17 20:35:23
De realisatie datum : -




Herlancering

Een of meer fouten zijn opgekomen tijdens de operatie. Bedankt om de volgende informatie verbeteren, en dan click op 'operatie verbeteren'.

KooolaNL
17-04-09, 20:31
Samenvatting De nummer operatie : 9585564
Domein: kooola.nl
De operatie type : Domein creatie
Gebruikers : [ NB3797-OVH ]


Actueel status : in afwachting
Bericht : De creatie aanvraag van de domeinnaam is verzonden aan de register in afwachting van acceptatie


Creatie datum: 2009-04-17 20:20:22
Datum van de volgende passage : 2009-04-17 20:35:23
De realisatie datum : -

KooolaNL
17-04-09, 20:28
Roubaix, 17/04/2009 20:32:24 GMT+0200,


Geachte klant,

Er is een fout opgetreden tijdens verrichting DomainCreate nr 9585564 verbonden aan domein
kooola.nl

Ziehier de melding die de robot welke de verrichting behandelt ons terugstuurde tijdens sequence registryDomainCreation :
De telefoon nummer ingegeven is incorrect, gelieve te veranderen de admin en/of tech telefoon nummer contact en lanceert terug de operatie

U kan deze verrichting rechtzetten door u aan te sluiten op uw manager via :\







als ik opniew doe krijg ik weer een mail met fout


Iemand D: /?

MWeulink
17-04-09, 20:15
Ik hoop het inderdaad anders moet je even mailen naar: support@ovh.nl

die lossen het als het niet vanzelf gaat voor je op.

Mvg,
Mark

KooolaNL
17-04-09, 20:14
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MWeulink
Koooala,
heb je wel je bestelling gevalideerd?

je kreeg een link in je mail met je bon, en die heeft een betalings methode onder in staan, waar je op moet klikken, en dan moet je een de captcha code invoeren (anti-bot code) en dan heb je hem als het ware "betaald"

Mvg,
Mark

danke voor die tip :P die heeft het probleem denk ik opgelost

ff afwachten nou :P

KooolaNL
17-04-09, 20:13
Uw bestelbon is met succes gevalideerd : de creatie en de installatie van uw diensten beginnen vanaf nu.



5513809 is the good number maybe it works now

KooolaNL
17-04-09, 20:09
i think i give the wrong number

MWeulink
17-04-09, 19:51
Koooala,
heb je wel je bestelling gevalideerd?

je kreeg een link in je mail met je bon, en die heeft een betalings methode onder in staan, waar je op moet klikken, en dan moet je een de captcha code invoeren (anti-bot code) en dan heb je hem als het ware "betaald"

Mvg,
Mark

KooolaNL
17-04-09, 19:28
5479343



its 0 euro so there is nothing 2 pay xD

oles@ovh.net
17-04-09, 08:10
KooolaNL a écrit:
>
> hey ovh the server is working ABSULUTE GREAT
>
>
>
> 1 problem :P i ordert kooola.nl \\\


# of order please ?


mina
17-04-09, 07:55
Geen betaling ontvangen voor kooola.nl, dus de bestelling kan zich niet beëindigen.

Voor extra informatie neemt contact met onze support.

KooolaNL
17-04-09, 05:14
hey ovh the server is working ABSULUTE GREAT



1 problem :P i ordert kooola.nl \\\


after 1 week i dont hear anything :P

plz let me know something