OVH Community, your new community space.

krijg geen server mail


Panterh3art
17-04-09, 11:32
heb de mail net binnengekregen

Arie
16-04-09, 18:58
Zover ik weet log je in bij het paneel met je NIC-Handle, in de e-mail waarin die staat heet het 'Klant ID'.

Die e-mail met het Klant ID / NIC-Handle kreeg ik pas ongeveer 24 uur nadat ik de bestelling geplaatst had. Kort daarna (minder dan 30 min) kreeg ik het volgende mailtje met daarin het root passwd enzo.

Jesper
16-04-09, 18:43
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Panterh3art
ja maar ik moet toch ook een e-mail krijgen met mijn nic-handler


en die heb ik ook niet :S
Zonder nic-handle kon je die server niet eens bestellen :O

MWeulink
16-04-09, 17:25
Hey Troy,

Misschien even afwachten wat support@ovh.nl te zeggen heeft ?
aangezien het mailtje net de deur uit is vanaf jou kant lol...

Panterh3art
16-04-09, 17:18
ja maar ik moet toch ook een e-mail krijgen met mijn nic-handler


en die heb ik ook niet :S

mina
16-04-09, 17:11
De verzonden email van OVH zijn zichtbaar in uw manager.

Administratie > Instellingen > Geschiedenis van de emails

U kunt altijd contact nemen met onze support als de email niet zichtbaar is in de manager.

Panterh3art
16-04-09, 16:50
mijn server is vandaag geactiveerd om 13:26 maar heb de mail waarop die geregt is nog steeds niet :S