OVH Community, your new community space.

Bestelling Licentie ongedaan maken


MACKerMD
17-04-09, 15:35
Dank je. Dan wacht ik het nog even af..

Morphie
17-04-09, 14:51
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MACKerMD
''Per ongeluk'' heb ik een Cpanel licentie aangevraagd.

Op 't eerste gezicht, leek deze gratis te zijn, aangezien er geen bedragen bij de bestelling stonden. Ik dacht dat dit een van de optionele services was die je kon kiezen.

Echter, bij het bekijken van de bestelbon, bleek er een bedrag te staan die gefactureerd zou (kunnen) worden.

Is er een optie om deze bestelling ook weer ongedaan te maken, of moet ik simpelweg niet meer reageren op de bestelling?

Bij voorbaat dank.
Een bestelbon die niet betaald wordt verdwijnt vanzelf na een aantal weken. Hetzelfde met je server. als je een bestelbon ontvangt van je Cpanel en deze niet betaald heb je deze zoals ook in je mail staat 15 dagen gratis.

Veel succes met het testen hiervan

Mvg,

Morphie

MACKerMD
16-04-09, 16:09
''Per ongeluk'' heb ik een Cpanel licentie aangevraagd.

Op 't eerste gezicht, leek deze gratis te zijn, aangezien er geen bedragen bij de bestelling stonden. Ik dacht dat dit een van de optionele services was die je kon kiezen.

Echter, bij het bekijken van de bestelbon, bleek er een bedrag te staan die gefactureerd zou (kunnen) worden.

Is er een optie om deze bestelling ook weer ongedaan te maken, of moet ik simpelweg niet meer reageren op de bestelling?

Bij voorbaat dank.