OVH Community, your new community space.

Upgraden nog mogelijk


suddenbunny
01-04-09, 18:30
Hey mina,
Bedankt ik heb hem al doorgegeven via de telefoon aan Peter, maar ik zal hem nog even doorgeven aan suport zodat er geen fouten worden gemaakt.

mina
01-04-09, 17:56
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door suddenbunny
Hoi Mina,
Ik heb mijn nieuwe gepost maar mijn oude is geactiveerd en mijn nieuwe heeft hij genegeerd lijkt het, of het moet nog komen? Kunt u mij misschien verder helpen?
Neem contact via email : support@ovh.nl
in uw onderwerp : tnv : Mina + uw bestelbon nummer.


Gelieve in uw bericht aan te geven de 2 bestelnummers.

Dank u wel.


Mina

suddenbunny
01-04-09, 17:36
Heb ik gedaan ze staan je netjes te woord, mijn complimenten voor OVH.

Jesper
01-04-09, 14:33
Sudden, neem contact op met de klantenservice!

suddenbunny
31-03-09, 15:26
Hoi Mina,
Ik heb mijn nieuwe gepost maar mijn oude is geactiveerd en mijn nieuwe heeft hij genegeerd lijkt het, of het moet nog komen? Kunt u mij misschien verder helpen?

mina
31-03-09, 09:34
Een bestelbon van 3 maanden woord niet geactiveerd, dus kunt u gewoon een nieuwe opsturen en wij zullen die van 12 maanden activeren.

DoubleD
30-03-09, 21:50
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door suddenbunny
Hallo,

Ik vind het heel leuk dat julie een beta test doen, en ik doe er ook zeker aan mee. Maar ik heb bij mijn bestelling prongelijk 3 maanden gekozen, kunnen julie dit wijzigen naar 12 maanden.
De ene zegt van wel en de ander van niet.

Hier mijn bestelbon

5451377

Kunnen julie hem nog upgraden, ik ben nog niet geactiveerd maar ik denk dat ik binnekort geactiveerd word want ik had hem al 2 uur geleden gepost. Ik hoop dat julie deze verandering nog kunt wijzigen

Vriendeiljke groet,
Bas
P.S
Sommige zeggen nieuwe aanmaken maar dan heb ik twee lopen??
Nieuwe aanmaken en erbij vermelden dat de oude weg mag worden gehaald. Het activeren wordt handmatig gedaan door iemand van OVH, niet automatisch. Wellicht kun je ook je oude post wijzigen/verwijderen, of je oude post quoten wanneer je je nieuwe bestelcode post.

suddenbunny
30-03-09, 21:25
Hallo,

Ik vind het heel leuk dat julie een beta test doen, en ik doe er ook zeker aan mee. Maar ik heb bij mijn bestelling prongelijk 3 maanden gekozen, kunnen julie dit wijzigen naar 12 maanden.
De ene zegt van wel en de ander van niet.

Hier mijn bestelbon

5451377

Kunnen julie hem nog upgraden, ik ben nog niet geactiveerd maar ik denk dat ik binnekort geactiveerd word want ik had hem al 2 uur geleden gepost. Ik hoop dat julie deze verandering nog kunt wijzigen

Vriendeiljke groet,
Bas
P.S
Sommige zeggen nieuwe aanmaken maar dan heb ik twee lopen??