We are in the process of migrating this forum. A new space will be available soon. We are sorry for the inconvenience.

Soyoustart server wordt nooit opgeleverd.

dragon
07-09-14, 01:02
Ik heb vele malen met succes en server besteld bij SYS. Helaas vallen de 120seconden in de meeste gevallen uit tot een half uurtje. Zie je op de order bon dat hij betaald is? Probeer anders even na dit weekend even te bellen met SYS via het 020-nummer op de website te vinden op de support pagina bovenaan. Hierbij hebben ze dan wel je NIC-handle nodig en order nummers. Zorg dan ook dat je deze bij de hand hebt zodat ze je direct kunnen helpen.

martijnk
02-09-14, 14:45
Hallo,

Ik heb twee keer dezelfde server inmiddels besteld bij soyoustart. Maar deze worden nooit opgeleverd, ook al staat er 120 seconde levertijd. Ik ben nu 2 dagen verder na de eerste order en nog niet zoiets als een betalingsbewijs in mijn email.

Ik heb al meerdere malen support@ovh.nl gemailed en ook het contactforumulier ingevuld maar ik krijg geen reactie.

Iemand enig idee wat er aan de hand is? Iemand überhaupt succesvol een server kunnen bestellen?