Daniel OVH-NL
23-06-14, 14:18

Oorspronkelijk geplaatst door
Spxify
Beste OVH,
Ik zit nu al meerdere weken in discussie in een support ticket met OVH, de helft van mijn verzoeken worden simpelweg genegeerd of er wordt een antwoord gegeven op iets waar ik niet naar gevraagd heb (kortom het ontwijken van mijn vragen). Ben er nu helemaal klaar mee.
Ik wil graag een klacht indienen ÉN een oplossing tot mijn probleem in het ticket "Exchange verwijderen" onder dezelfde e-mail als deze account. Het enige wat jullie hier moeten beantwoorden is:Hoe en waar kan ik mijn klacht indienen?
Bedankt.
Hallo Spxify,
Wat is de naam van uw hosted exchange? (begint met hosted- )
Wij hebben nog geen klachtenformulier, maar u kunt een klacht opsturen naar support at ovh punt nl
Beste OVH,
Ik zit nu al meerdere weken in discussie in een support ticket met OVH, de helft van mijn verzoeken worden simpelweg genegeerd of er wordt een antwoord gegeven op iets waar ik niet naar gevraagd heb (kortom het ontwijken van mijn vragen). Ben er nu helemaal klaar mee.
Ik wil graag een klacht indienen ÉN een oplossing tot mijn probleem in het ticket "Exchange verwijderen" onder dezelfde e-mail als deze account. Het enige wat jullie hier moeten beantwoorden is:Hoe en waar kan ik mijn klacht indienen?
Bedankt.