OVH Community, your new community space.

Telefoon nummer en adres klopt niet? soyoustart.nl failliet?


OVH-NL
10-03-14, 12:31
SoYouStart is gewoon een produktnaam van OVH.

Meer info:

https://www.soyoustart.nl/algemenevo...contracten.xml

PS4ALL
27-02-14, 08:03
Kleine correctie op mijn vorige bericht:

Netnummers zijn niet meer gebonden aan een vaste regio. U kunt uw netnummer voor een bepaalde periode gebruiken vanaf een andere locatie in Nederland of het buitenland. Woont u bijvoorbeeld in Amsterdam, dan kunt u ook in het buitenland bellen en gebeld worden op uw vaste 020-nummer. Voorwaarde is dat u woonachtig blijft in het betreffende netnummergebied.

Overigens ook gemerkt dat SoYouStart.nl niet is aangemeld/ingeschreven etc. bij de Kamer van Koophandel.

OVH-NL
21-02-14, 18:47
De telefoonnummer voor zowel SoYouStart als OVH.NL werken momenteel:

So You Start: +31 20 24 10 236

OVH : Tech / Commerciëel support: +31 (0)78 808 01 20

PS4ALL
15-02-14, 16:50
soyoustart.nl is pas sinds kort in gebruik, dus slordig is het niet.

Het feit dat ze een 020-nummer gebruiken mag overigens niet conform de wet op telecommunicatie. Navraag heeft mij hierover enige tijd al geleerd dat men alleen een geografisch nummer mag hebben wanneer men ook daadwerkelijk woonachtig of ingeschreven staat op het adres dat wordt gebruikt bij de aanvraag van het telefoonnummer bron.

Overigens is een (post)adres voor klanten veelal ook niet echt relevant, tenminste ... het maakt het hooguit relevant als je ze voor de rechter wilt dagen ... probleem is n.l. dat als een aangetekend schrijven wordt verzonden, ze deze nimmer zullen ontvangen omdat een doorstuurservice aangetekende stukken n.l. niet doorstuurt. Voor bedrijven en consumenten is dit dus wel iets om heel goed bij stil te staan.

gijs007
14-02-14, 23:44
Bedankt voor de reactie, dat maakt al veel duidelijk
Wel slordig dat OVH dit na 2-3 jaar nog steeds niet heeft aangepast op hun website en in de e-mails.

Hopelijk zien ze dit topic en corrigeren ze de gegevens.

PS4ALL
14-02-14, 19:24
OVH zit al ca. 2-3 jaar niet meer aan de Bomkade, dit is hooguit nog een postadres. Post naar dit adres wordt doorgestuurd naar Ierland waar de medewerkers van OVH Nederland zich bevinden. Vertrouwen geeft het zekers niet naar nieuwe klanten, Octave heb ik dit al meerdere malen aangegeven maar helaas moet OVH het maar voor lief nemen om vergeleken te worden met postbus firma's.

Wat je echter zou kunnen proberen is om hen te benaderen op één van de telefoonnummers die je aantreft op https://www.ovh.nl/.

Succes

gijs007
14-02-14, 15:14
Ik heb sinds een aantal weken een server via soyoustart en heb al eerder via de email contact gehad, maar dit duurde altijd erg lang (meer dan 3 dagen) dus ik wou even bellen.

Ik heb toen gebeld naar het nummer dat op de website staat, maar dit nummer is niet in gebruik...
Ik heb toen nog 1888 gebeld maar zij hadden ook geen nummer voor mij en verbonden mij door met de kamer van koophandel.

Bij de KvK gaven ze mij twee telefoonnummers welke beide ook buiten gebruik zijn.
Ik heb toen aan mijn vader gevraagd of ie even kon kijken op het adres van soyoustart/OVH BV in Dordrect.
Het adres zou de Bomkade 23 in Dordrecht moeten zijn, volgens de KvK registratie, en de e-mails en website van soyoustart.nl

Mijn vader zij dat hij geen bedrijf kon vinden op dat adres of in de zelfde straat met de naam soyoustart en ook niet met de naam OVH.
Hij heeft toen aangebeld bij het adres en heeft nagevraagd wat er met het bedrijf is gebeurd, hier werd verteld dat ze failliet zouden zijn.

Dit lijkt mij onwaarschijnlijk aangezien mijn server nog prima draait en OVH een groot internationaal bedrijf is.
Daarnaast kan ik ook geen informatie over het faillissement vinden..

Ik vroeg me af of er hier op het forum meer bekend is over de bovenstaande problemen.