OVH Community, your new community space.

Bestelling, echter niet te zien in manager


Sjaakie
07-01-14, 18:44
Die heb ik dus niet gehad, is er momenteel nog een manier om een beetje vlot in contact te komen met de heren van OVH / SYS?.

edit:
Even gebeld, email's blijken soms niet goed door te komen, bestelling was wel gelukt verder. Het is echter onbekend wanneer de SYS-E32-1 leverbaar is.

pcman22
07-01-14, 09:54
Beste Sjaakie,

Nadat je betaald had kreeg je bestelbonnummer te zien.
Als je daarop klikte kwam je bij de bestelbon uit.
En tevens heb je ook een mail gehad met daarin je bestelbonnummer en de link erin.

Sjaakie
06-01-14, 20:02
En waar zie ik ergens mijn bestelbon?.
Als ik inlog op mijn sys account, onder bills in de manager zie ik niets staan namelijk.

pcman22
06-01-14, 16:16
Beste Sjaakie,

Dit is correct.
Zodra je server is opgeleverd dan zie je hem pas in de manager.
Je kan op je bestelbon zien of die al opgeleverd is of niet.
Tot die tijd zie je niks in de manager.

Sjaakie
05-01-14, 21:56
Ik heb afgelopen vrijdag een server besteld (SYS-E32-1) en betaald, echter is deze niet te zien in de manager?.

It seems you do not have a server, you can buy one here.
Heeft dit te maken met een validatie ofzo, of is er iets mis gegaan?.

(levertijd is overigens wel erg lang, opgegeven 10 dagen....)