OVH Community, your new community space.

OVH 2014 Server Serie nu beschikbaar!


nl2dav
19-02-14, 12:51
24-36 uur... Dat was nog best rap

nl2dav
17-02-14, 13:20
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door OVH-NL
Kimsufi.com is helemaal gescheiden van OVH NL:

U dient een nieuw account via kimsufi.com aan te maken. Inloggen met ee xxnnnn-OVH NIC werkt niet
Punt is dat isgenoeg.nl hetzelfde euvel heeft.. Je wordt automatisch doorverwezen naar kimsufi.com zodra je een order plaatst. Maargoed, nieuw account aangemaakt. Ik ga zien of er wat van die 72 uur levertijd terecht gaat komen

PS4ALL
25-01-14, 19:54
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door OVH-NL
We hebben er lang op moeten wachten, maar daar zijn ze dan:

http://www.ovh.nl/dedicated_servers/index.xml

Vanaf heden te bestellen!
En waarom zouden mensen deze bij OVH moeten bestellen? Het wordt misschien eens tijd voor OVH om eens wat reclame te maken naar (potentiële) klanten. WAAROM zouden klanten voor OVH moeten kiezen of nog beter, waarom zouden OVH klanten überhaupt nog moeten blijven? Kom gerust eens met wat pluspunten.

Misschien is het dan ook verstandig voor OVH om met een volgende verklaring te komen:
- Tarieven van Kimsufi servers zijn niet omlaag gegaan bij het vervallen van online backup.
- Tarieven van Kimsufi servers zijn niet omlaag gegaan bij het vervallen van (technische) ondersteuning.
- Tarieven van Kimsufi servers zijn niet omlaag gegaan bij het vervallen van IP FailOver's.
- Tarieven van Kimsufi servers zijn niet omlaag gegaan bij het vervallen van de IPv6/64 blokken.

- Tarieven van Kimsufi servers zijn WEL omhoog gegaan na invoering van het anti-DDos platform
- Tarieven van Kimsufi servers zijn WEL omhoog gegaan na toevoegen van wat extra geheugen

Tijd dus voor OVH om nieuwe en bestaande klanten te overtuigen ???

PS4ALL
24-01-14, 20:45
Doorzoek gerust het forum eens, 10 dagen zijn geen uitzondering (topic) 11 dagen onbeantwoord en elders kwam ik ze nog tegen van ouder

Spxify
24-01-14, 11:30
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door OVH-NL
Kimsufi.com is helemaal gescheiden van OVH NL:

U dient een nieuw account via kimsufi.com aan te maken. Inloggen met ee xxnnnn-OVH NIC werkt niet
Tien dagen voor een reply... Misschien een puntje om op te gaan focussen.

OVH-NL
23-01-14, 17:08
Kimsufi.com is helemaal gescheiden van OVH NL:

U dient een nieuw account via kimsufi.com aan te maken. Inloggen met ee xxnnnn-OVH NIC werkt niet

nl2dav
14-01-14, 13:45
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Daniel OVH-NL
Hallo nl2dav

Iedereen kan de Kimsufis nu bestellen, alleen de vertaling van de site is nog niet af (Engelse versie wel, Nederlandse nog niet)
Verder dan het besteloverzicht kom ik echt niet;

Prévisualisation de votre commande
->
Paramètres manquant
Mauvais identifiant client ou mauvais mot de passe: impossible de se connecter

Verschillende klant ID's / wachtwoorden geprobeerd. Inloggen bij kimsufi "Espace client" wordt omgeleid naar api.ovh.com .. Als je daar probeert in te loggen krijg je 'Error: Invalid Account ID or password'.

Als ik eerst inlog bij ovh.nl en dan naar servers ga, dan kimsufi krijg ik wel Nederlands. Wil ik dan een bestelling doen dan kom ik weer in bovenstaand verhaal terecht. Accountgegevens worden gewoon niet herkent.

Daniel OVH-NL
10-01-14, 17:18
Hallo nl2dav

Iedereen kan de Kimsufis nu bestellen, alleen de vertaling van de site is nog niet af (Engelse versie wel, Nederlandse nog niet)

nl2dav
09-01-14, 01:23
Niet interessant.

Heb van de week alweer een klant overgezet naar Hetzner. EX40-SSD 240 Gb à 59 Euro. OVH voert nog steeds 120 Gb schijfjes ..

Kimsufi's zijn nog steeds niet te bestellen (alleen voor Fransozen (+, Belgen, USA etc?)). Maar geloof dat OVH het niet zoveel interesseert allemaal, toch genoeg klanten. Nouja prima.

OVH-NL
05-12-13, 18:56
We hebben er lang op moeten wachten, maar daar zijn ze dan:

http://www.ovh.nl/dedicated_servers/index.xml

Vanaf heden te bestellen!