OVH-NL
13-11-13, 18:48
Indien u geen wachtwoord per email ontvangen geeft, controleer dan in de OVH Manager V3 onder "Administratie"- "Mijn Instellingen" - "Geschiedenis van de email".
U vindt daar alle email terug, die door OVH verstuurd is. Als u daar de email wel ziet staan, dan wordt uw email geblokkeerd door een SPAM-filter.
Bij hotmail/msn/outlook en Yahoo adressen merken we regelmatig, dat dit gebeurt. Neem dan even met betreffende bedrijven contact op.
Voor Microsoft is dit:
https://support.msn.com/eform.aspx?p...bl2&ct=eformts
U vindt daar alle email terug, die door OVH verstuurd is. Als u daar de email wel ziet staan, dan wordt uw email geblokkeerd door een SPAM-filter.
Bij hotmail/msn/outlook en Yahoo adressen merken we regelmatig, dat dit gebeurt. Neem dan even met betreffende bedrijven contact op.
Voor Microsoft is dit:
https://support.msn.com/eform.aspx?p...bl2&ct=eformts