OVH Community, your new community space.

Kan geen 8 ripe block meer kopen?

PS4ALL
19-09-13, 17:20
Of je betaald de server x-maanden vooruit zodat je aan de hand van het x-aantal maanden ook meerdere FailOver IP's kunt bestellen. Ik vermoed dat dit ook de reden is waarvoor de minimum afname limiet van RIPE blokken is verhoogd.

Op deze manier willen ze vanuit OVH, klanten stimuleren om de server minstens x-maanden (of wel, jaar) te huren.

Voor een klant is het tenslotte minder interessant om bij betaling van Professional + 16 IP's de server over een paar maanden te laten vervallen omdat dan plots een beter aanbod beschikbaar komt. Daarnaast stimuleert deze wijze, de mensen ook meer om meteen voor meerdere maanden vooruit te betalen zodat OVH meer zekerheid heeft dat de klant de server blijft huren.

Spxify
19-09-13, 15:47
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nexxion
Wat is dat nou weer voor onzin.... Dus als ik maar 4 ips wil hebben moet ik er 16 kopen? Defuq. (Word steeds gekker bij ovh)
Klopt... Slaat nergens op.

nexxion
11-09-13, 21:59
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spxify
Dit is door OVH zo ingesteld, het staat ergens op het Engelse forum. Dit forum loopt achter/mist informatie, maar helaas is het niet mogelijk om te registreren op het Engels forum...
Wat is dat nou weer voor onzin.... Dus als ik maar 4 ips wil hebben moet ik er 16 kopen? Defuq. (Word steeds gekker bij ovh)

Spxify
11-09-13, 17:04
Dit is door OVH zo ingesteld, het staat ergens op het Engelse forum. Dit forum loopt achter/mist informatie, maar helaas is het niet mogelijk om te registreren op het Engels forum...

nexxion
11-09-13, 08:50
Hallo,

Ik heb momenteel een 8 block (ips) op mijn server, nu ik wil er nog 4 of 8 bijhalen maar het minumum is nu 16? ik heb op mijn andere server ok 16 + 4 kunnen kopen. Is dit een fout in het systeem of is dit zo door ovh ingesteld en kan het worden veranders dat ik nog een block van 8 heb.