OVH Community, your new community space.

Betalingen

LegendFusion
10-09-13, 09:25
Klopt!

Alleen host ik geen klanten.

Deze server is puur voor webdesign doeleinden. Dus, ik bouw websites op deze server die ik daarna verplaats naar de omgeving van de klant als die klaar is. Dus elk moment stoppen heeft geen invloed op mijn dienstverlening.

Tevens gebruik ik de server voor mijn mail afhandeling, en een aantal andere websites van mijzelf die ik online wil houden.

In ieder geval bedankt voor je antwoord.

PS4ALL
09-09-13, 17:26
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LegendFusion
Is er een mogelijkheid om automatisch incasso in te stellen of iets dergelijks?
Nee, deze mogelijkheid is er niet.

Ik wil graag maandelijks betalen omdat wij een beginnend klein bedrijf zijn, dus moet elke maand ermee op kunnen houden indien nodig. Maar ik wil het liefst dat er een automatisch betaling plaatsvind.
Ieder moment ermee willen en kunnen stoppen? Dan is het wellicht zelfs al niet verstandig om eraan te beginnen. Als je klanten wilt gaan hosten, zullen ze het n.l. niet gaan waarderen als ze de diensten betalen en jij tussentijds besluit om de stekker eruit te trekken.

Nu moet ik elke keer opnieuw een verlengings bon aanmaken en die gaan betalen via Creditcard. Niet veel werk, maar ik wil niet het risico lopen dat ik het een keer vergeet en dat de server offline gaat.
Je ontvangt iedere maand meerdere herinneringen, vergeten zul je het dus niet zo snel tenzij je, je e-mails niet tot nauwelijks leest

LegendFusion
09-09-13, 15:10
Hallo!

Is er een mogelijkheid om automatisch incasso in te stellen of iets dergelijks?

Ik wil graag maandelijks betalen omdat wij een beginnend klein bedrijf zijn, dus moet elke maand ermee op kunnen houden indien nodig. Maar ik wil het liefst dat er een automatisch betaling plaatsvind.

Nu moet ik elke keer opnieuw een verlengings bon aanmaken en die gaan betalen via Creditcard. Niet veel werk, maar ik wil niet het risico lopen dat ik het een keer vergeet en dat de server offline gaat.