
Oorspronkelijk geplaatst door
PS4ALL
[s]Valt weinig naar te kijken, je zult even een ticket moeten aanmaken in de manager en de tijden vermelden wanneer dit "precies" heeft plaatsgevonden.
Ik vermoed dat de anti-DDOS n.l. regelmatig in werking treed met onbereikbaarheid als gevolg. Ik heb er zelf overigens ook geregeld last van en merk dat dit binnen de DDOS mailinglist ook geregeld ter sprake komt. Het is dus bekend maar als je wilt dat er sneller gekeken wordt op basis van jou server, zul je even een ticket moeten aanmaken.
Note; Verstandigste is om hier een incident van te maken en in het Engels op te stellen![/s]
------
Het lijkt erop dat VAC2 enkele mankementen vertoont, VAC2 is hierom uitgeschakeld tot de spareparts gearriveerd zijn.
Ik bel morgen wel even naar ovh, Want ik moet ook nog steeds een Refund krijgen (€86 wat ik 3 weken geleden al zou krijgen...)
[s]Valt weinig naar te kijken, je zult even een ticket moeten aanmaken in de manager en de tijden vermelden wanneer dit "precies" heeft plaatsgevonden.
Ik vermoed dat de anti-DDOS n.l. regelmatig in werking treed met onbereikbaarheid als gevolg. Ik heb er zelf overigens ook geregeld last van en merk dat dit binnen de DDOS mailinglist ook geregeld ter sprake komt. Het is dus bekend maar als je wilt dat er sneller gekeken wordt op basis van jou server, zul je even een ticket moeten aanmaken.
Note; Verstandigste is om hier een incident van te maken en in het Engels op te stellen![/s]
------
Het lijkt erop dat VAC2 enkele mankementen vertoont, VAC2 is hierom uitgeschakeld tot de spareparts gearriveerd zijn.
Hallo,
Mijn mSP is vandaag al 3x uitgevallen (ns213020) (Daar gaat mijn 99% uptime) Kan iemand hier ff naar kijken aub?