Ah, oke.
Het betreft hier inderdaad alleen maar KS servers en stiekems had ik al een lichte vermoeden dat het daaraan lag.
Bedankt voor je snelle antwoord.

Oorspronkelijk geplaatst door
Victor
Hallo,
Ik heb vandaag en gister geprobeerd om iemand als technische contact op te geven in de manager (zowel via de webmanager als de android APP en zowel bij de algemene contacten als de contacten bij de servers zelf). Hij kan de nic handle wel vinden en toont de juiste naam van de eigenaar van deze nic handle maar als ik het wil bevestigen krijg ik een error. Het enige wat hij toont is ''Internal error''.
Zijn er (bekende) problemen met deze optie?
Om wat voor servers gaan het precies? Bij de Kimsufi (KS) kunnen contacten niet veranderd worden bij geen enkele entry (tech, contactant & billing) dit omdat er anders gehandeld wordt met de kimsufi's wat juist niet de bedoeling is.
Hallo,
Ik heb vandaag en gister geprobeerd om iemand als technische contact op te geven in de manager (zowel via de webmanager als de android APP en zowel bij de algemene contacten als de contacten bij de servers zelf). Hij kan de nic handle wel vinden en toont de juiste naam van de eigenaar van deze nic handle maar als ik het wil bevestigen krijg ik een error. Het enige wat hij toont is ''Internal error''.
Zijn er (bekende) problemen met deze optie?