OVH Community, your new community space.

Snellere levering SP series

nexxion
17-08-13, 15:18
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PS4ALL
Zodra je de keus via de manager gemaakt hebt voor een tijdelijke 100Mbit verbinding, dan wordt ook in het weekend gewoon de server opgeleverd.
Oke nice, Dan zal ik het gewoon even afwachten.

PS4ALL
17-08-13, 15:09
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nexxion
Doen ze dat ook nog in het weekend?
Zodra je de keus via de manager gemaakt hebt voor een tijdelijke 100Mbit verbinding, dan wordt ook in het weekend gewoon de server opgeleverd.

nexxion
17-08-13, 14:58
Het lijkt erop dat de leveringen op 100Mbps handmatig worden verwerkt. Het kan dus even duren maar zeker niet langer dan wanneer je zou moeten wachten op de 1Gbit switches.
Doen ze dat ook nog in het weekend?

PS4ALL
17-08-13, 14:08
Het lijkt erop dat de leveringen op 100Mbps handmatig worden verwerkt. Het kan dus even duren maar zeker niet langer dan wanneer je zou moeten wachten op de 1Gbit switches.

nexxion
16-08-13, 21:39
Bericht hoort eigenlijk in deze categorie, niet in Isgenoeg ... mSP is n.l. geen KS-Serie.

Maar inderdaad ... als het goed is zou de server nu sneller opgeleverd moeten worden. Hoewel dit nog wel afhankelijk is van de voorraad in de door u gekozen datacenter.
Ik heb de server in RBX

PS4ALL
16-08-13, 21:29
Bericht hoort eigenlijk in deze categorie, niet in Isgenoeg ... mSP is n.l. geen KS-Serie.

Maar inderdaad ... als het goed is zou de server nu sneller opgeleverd moeten worden. Hoewel dit nog wel afhankelijk is van de voorraad in de door u gekozen datacenter.

nexxion
16-08-13, 20:46
Hallo,

Deze thread http://forum.ovh.nl/announcement.php?f=14 heb ik toegepast, Betekend het dan dat mijn server Vandaag nog word opgeleverd?