OVH Community, your new community space.

Levering HG bestof


Daniel OVH-NL
30-08-13, 11:19
Server word nu getest voordat hij geleverd word. (voor badblocks, defectieve RAM, enz)

PS4ALL
21-08-13, 23:51
Zoiets gaat voor wat ik mij meen te herinneren o.a. ook op basis van beschikbaarheid d.w.z. als er vervallen servers zijn dan worden deze a.s.a.p. opgeleverd zo niet, wordt dit besteld en komt dit later beschikbaar.

Waarom er voor de HG-Range setup kosten gerekend wordt weet ik niet (lees: begrijp ik ook niet helemaal), maar ik denk dat dit komt omdat er echt ook technische personeel de boel handmatig afhandelt en er ook veel meer checks e.d. plaatsvinden en ze dat hiermee compenseren.

andrevd2009
21-08-13, 23:17
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nexxion
Extra kosten voor installatie betekent dus dat ze je een nieuwe server opzteen en niet dat je een vervallen server krijgt toch? (Lijk mij wel anders betaal je dus voor niks)
Zo dacht ik dus ook

nexxion
21-08-13, 17:36
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PS4ALL
Extra kosten voor installatie is geen garantie van een snelle oplevering.

Probleem blijft, dat de server beschikbaar moet zijn. Tevens ook is er een te kort aan Gbit switches (nog steeds!) waardoor lang niet alle bestellingen binnen de gestelde tijd afgehandeld kunnen worden. Dit wordt wel geprobeerd, maar door de enorme drukte kunnen bestellingen wat langer op zich laten wachten.
Extra kosten voor installatie betekent dus dat ze je een nieuwe server opzteen en niet dat je een vervallen server krijgt toch? (Lijk mij wel anders betaal je dus voor niks)

PS4ALL
16-08-13, 15:06
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door andrevd2009
Het gaat om HG server! Heb toch nog extra kosten voor installatie betaald?
Extra kosten voor installatie is geen garantie van een snelle oplevering.

Probleem blijft, dat de server beschikbaar moet zijn. Tevens ook is er een te kort aan Gbit switches (nog steeds!) waardoor lang niet alle bestellingen binnen de gestelde tijd afgehandeld kunnen worden. Dit wordt wel geprobeerd, maar door de enorme drukte kunnen bestellingen wat langer op zich laten wachten.

andrevd2009
16-08-13, 13:21
Het gaat om HG server! Heb toch nog extra kosten voor installatie betaald?

OVH-NL
16-08-13, 12:18
De oplevering is momenteel afhankelijk van hoeveel servers vrijgegeven worden (klanten, die hun server beëindigen). Een tijdsindicatie is dus moeilijk te geven.

andrevd2009
13-08-13, 12:21
Wanneer kan ik van jullie levering van HG bestof server verwachten?
Er stond namelijk dat HG server was binnen 1 uur leverbaar....
Het is nu al meer dan 36 uur verder???