OVH Community, your new community space.

Anti DDoS BETA

OVH-NL
17-09-13, 18:34
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spxify
Gaan de server prijzen weer omlaag als je de add-on "professioneel gebruik" besteld?
Professioneel gebruik is een add-on om gebruik te kunnen maken van extra diensten en van enkele andere voordelen te kunnen profiteren zoals de Anti DDoS Pro. De prijs voor deze add-on komt dus bovenop de basisprijs, welke dus licht in prijs zijn gestegen vanwege het nieuwe Anti_DDOS systeem.

Spxify
11-09-13, 16:59
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door OVH-NL
Er zijn 2 versies van de nieuwe Anti-DDOS protectie: Anti-DDOS (welke in de nieuwe prijzen zit verwerkt voor alle servers en VPSen) en Anti-DDOS Pro, welke inbegrepen zit bij de add-on "professioneel gebruik":

https://www.ovh.nl/anti-ddos/
Gaan de server prijzen weer omlaag als je de add-on "professioneel gebruik" besteld?

OVH-NL
10-09-13, 12:31
Er zijn 2 versies van de nieuwe Anti-DDOS protectie: Anti-DDOS (welke in de nieuwe prijzen zit verwerkt voor alle servers en VPSen) en Anti-DDOS Pro, welke inbegrepen zit bij de add-on "professioneel gebruik":

https://www.ovh.nl/anti-ddos/

nexxion
17-08-13, 02:55
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door OVH-NL
Momenteel is het in BETA en uiteraard betaal je daar niet voor.

Dat er uiteindelijk betaalde diensten uit voortvloeien is vrij logisch welke precies past in de nieuwe strategie, waarmee OVH zijn dienstenpakket wilt uitbreiden en dit meer modulair gaat opbouwen:

De nieuwe IsGenoeg range is daar al een voorbeeld van: We bieden de klant een dedicated server tegen een bodemprijs, wilt u meer (add-ons zoals IP failovers, externe drives, support etc.) dan betaalt u daar extra voor.

Via dit forum (en diverse andere fora en bronnen op het internet) bent u vrij om problemen, tips en ideeen te delen. Heeft u behoefte aan extra professionele ondersteuning, dan kan dit via ons, onze partners of een externe partij.

Vrijheid blijheid!
en hoe krijg je die BETA op een mSP?

nl2dav
14-08-13, 03:20
Jaja... Maar op een 'isgenoeg' kan je geen pro pakket op afsluiten dus uiteindelijk ben je in geval van nu een I3+8 Gb ipv 30 Euro nu ineens 40 Euro + 15 Euro pro pakket kwijt per maand.. Dus 55 Euro. Dat is een prijsverhoging van 83% terwijl het gros (myself inclus.) die i3/8Gb, dan de e3/32Gb (mSP) bij lange na niet volledig benut.

Je bent dus min of meer verplicht om de server als VPS in te richten en nodes te gaan doorverkopen als je het anti ddos pro pakket wil en die investering er goed uit wil halen. Iemand die een simpele gameserver wil draaien die krijgt bij OVH dus geen thuis meer, want standaard stelt dat anti DDOS gebeuren inderdaad geen ene kloot voor. Een beetje ddossing is al snel te geavanceerd voor dat standaard 'VAC' gedoe zoals iemand anders ook al opgemerkt heeft.

En ik volg die Franse mailing list ook... Nog plenty problemen om op te lossen.

Maar ik moet wel zeggen, OVH probeert er wat aan te doen, ik zie dat ergens anders niet zo heel snel gebeuren nog.

.

OVH-NL
13-08-13, 23:04
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nl2dav
Jawel.. Dat was wel de bedoeling maar aangezien allerlei lampies zijn gaan vragen hoeveel het kost hebben ze nu een prijsrange bedacht.
Opzich nog wel te doen ware het niet dat als je echt serieus wil doen je ineens veel meer moet betalen. Nouja ik zie het allemaal wel pffzz.. Toestanden.
Momenteel is het in BETA en uiteraard betaal je daar niet voor.

Dat er uiteindelijk betaalde diensten uit voortvloeien is vrij logisch welke precies past in de nieuwe strategie, waarmee OVH zijn dienstenpakket wilt uitbreiden en dit meer modulair gaat opbouwen:

De nieuwe IsGenoeg range is daar al een voorbeeld van: We bieden de klant een dedicated server tegen een bodemprijs, wilt u meer (add-ons zoals IP failovers, externe drives, support etc.) dan betaalt u daar extra voor.

Via dit forum (en diverse andere fora en bronnen op het internet) bent u vrij om problemen, tips en ideeen te delen. Heeft u behoefte aan extra professionele ondersteuning, dan kan dit via ons, onze partners of een externe partij.

Vrijheid blijheid!

rasta
12-08-13, 23:46
Bij mij heeft het niet echt geholpen Mijn server werd binnen enkele minuten offline gehaald na een DDoS(spoofed UDP) aanval.

nl2dav
09-08-13, 23:46
Jawel.. Dat was wel de bedoeling maar aangezien allerlei lampies zijn gaan vragen hoeveel het kost hebben ze nu een prijsrange bedacht.

Opzich nog wel te doen ware het niet dat als je echt serieus wil doen je ineens veel meer moet betalen. Nouja ik zie het allemaal wel pffzz.. Toestanden.

PS4ALL
09-08-13, 16:46
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nl2dav
We moeten er nu ineens voor betalen? Vanaf wanneer? Nieuwe, ook oude contracten? Hoe wat waar?

Zoveel verschillende informatie, het wordt er goed duidelijk op zo.
Volgens mij werd nergens vermeld dat het gratis zou worden aangeboden ?! Tevens lijkt het mij ook geen verplichting, wordt n.l. ook nergens vermeld.

De kosten staan overigens op de website van OVH. Ik heb er maar even een Google Translate link van gebakken aangezien het nog nergens in het Engels of Nederlands vermeld wordt.

Ik denk dus dat het gewoon een aanvullende dienst zal zijn voor alle oude en nieuwe contracten.

nl2dav
09-08-13, 15:41
We moeten er nu ineens voor betalen? Vanaf wanneer? Nieuwe, ook oude contracten? Hoe wat waar?

Zoveel verschillende informatie, het wordt er goed duidelijk op zo.

PS4ALL
08-08-13, 21:17
Hello,

After several months of Research and Development, the alpha and pre-beta tests, we are particularly pleased to offer you our exclusive solution called "VAC" which is currently in "BETA".

We can't summarize everything into this message, what the "VAC" can and will do for you and your infrastructure hosted at OVH. It is not yet neither coffee or tea, but it ensures the availability of your projects during DDoS attacks.

To find the solution and understand its operation, we have proposed a small sub-site with much useful information as possible. It's a bit technical and it's a very complex subject, but most of all, especially exciting.

The BETA will last about 2 weeks. There are remains at the manager to switch to v6 STABLE version.

The ability of our VAC is 3x160Gbps thuse 480Gbps/480Mpps. It does not limit the protections nor the size or duration, or in the type of an attack. Our goal is to be at your side as in difficult times ..

Learn more:
http://www.ovh.com/fr/anti-ddos/

If you have any questions, do not hesitate to
discuss ddos@ml.ovh.net

Regards
Octave

oles@ovh.net
08-08-13, 20:42
Bonjour,
Après plusieurs mois de R&D puis l'alpha et
la pre-beta, nous sommes particulièrement
heureux de vous proposer la BÊTA de notre
solution exclusive appelée "VAC".

On ne peut pas résumer en 1 email tout ce que
le "VAC" fait et fera pour vous et votre infra
hébergée chez Ovh. Il ne fait pas encore ni le
café ni le thé, mais il assure la disponibilité
de votre projet lors d'attaques DDoS

Pour découvrir la solution et comprendre son
fonctionnement, nous avons proposé un petit
sous-site avec autant d'informations utiles
que possible. C'est un peu technique mais
il s'agit d'un sujet très complexe et particulièrement
passionnant.

La BÊTA va durer environ 2 semaines. Il ne
reste plus que le manager v6 pour passer en
version STABLE.

La capacité de notre VAC est de 3x160Gbps soit
480Gbps/480Mpps. On ne limite pas les protections
ni en taille, ni en durée, ni en type d'attaque.
Le but est d'être à vos côtés aussi dans les
moments difficiles ..

En savoir plus:
http://www.ovh.com/fr/anti-ddos/

Si vous avez des questions, n'hésitez pas à en
discuter sur ddos@ml.ovh.net

Amicalement
Octave