Oorspronkelijk geplaatst door
rwedding
Laat je niks wijs maken wat levertijd betreft op de website, daar klopt niks van. Beste om support te bellen, vragen welke server snel beschikbaar is, direct bestellen en daarna direct weer bellen om handmatig bestelling te bevestigen.
Dat kan natuurlijk niet. De enigste betaling die OVH NL kan bevestigen is die van handmatige betalingen via haar bankrekening voor wat ik mij kan herinneren. NL heeft n.l. geen toegang tot paypal betalingen (paypal.com), betalingen via iDeal worden geautomatiseerd afgehandeld.
Bij bestellingen van servers vanaf mSP worden zelfs (voor wat ik begrepen heb) iDeal en Paypal betalingen volledig geautomatiseerd gecontroleerd middels geautomatiseerde (cron)jobs tenzij de betaling niet helemaal lekker is verlopen via de iDeal of PayPal api's dan moet er wel handmatig worden gecontroleerd.

Oorspronkelijk geplaatst door
rwedding
Dit is ook geen garantie maar wel de snelste methode en dat aanpassen naar 100Mb is maar een wassen neus, maakt niets uit.
Ook niet helemaal waar. Toen ik liet weten dat ik akkoord ging met een 100Mbps verbinding, hebben ze handmatig e.e.a. in orde gemaakt waarna vervolgens de server als nog op een Gbit verbinding werd gezet in RBX.
Het is geen garantie, maar als je akkoord gaat met 100Mbps (tijdelijk) is de kans al groter dat je server eerder wordt opgeleverd.