OVH Community, your new community space.

Een dikke 10 voor de goede support


Linkforsoad
10-02-12, 16:43
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marc-NL
Bedankt voor de melding; de reden is dat er gewoon een eind moet
komen aan het feit dat het forum gebruikt word als klachten bord.
Elk zichzelf respecterend bedrijf zou dit niet accepteren en dit
is al te lang doorgegaan.

Bedankt dat u toch al die tijd bezig bent geweest om andere mensen
te helpen;

Ik kijk er zeker naar uit om even tijd te nemen om uw kant van
het verhaal te horen; we proberen de klantenservice stap voor
stap te verbeteren (Rome is niet in 1 dag gebouwd) maar dan
moet er wel ruimte zijn.

Alleen al dat u een berichtje stuurt is betekent al veel,
Bedankt dat u klant mocht zijn bij OVH.
Ik wou graag nog even reageren hierop.

Helaas hebben we elkaar niet meer kunnen spreken. Waar dit precies door gekomen is weet ik niet, maar dat maakt ook niet uit. Het feit dat jullie houding veranderd is naar bovenstaande vind ik prettig om te lezen.

Zakelijk zijn we verhuist, en dat blijft voor nu zo. Met alleen een houding worden de problemen immers nog niet opgelost. Wel is bovenstaande, samen met het verwijderen van de installatiekosten voor mij reden geweest om voor een prive projectje de eerste Isgenoeg server weer te huren. En de eerste maand heb ik dan ook nog eens met opgespaarde punten kunnen voldoen, en dat maakt het dan toch weer leuk

Groet.

Marc-NL
05-01-12, 10:18
Hallo mvegetto,

Opbouwende kritiek; daar hebben we wat aan. Bedankt daarvoor.
Wat betreft die vertaling; helemaal mee eens; we doen ons best.
In een perfecte wereld was de OVH.nl site eerst in het Engels en kwam deze pas
live op het moment dat het compleet en correct vertaald was in het Nederlands.
Maar helaas leven we niet in een perfecte wereld.
Langzaam maar zeker zal deze 'nitpickers heaven' verdwijnen voor uw ogen;

Groet,

Marc.

mvegetto
04-01-12, 20:29
Beste Marc-OVH,

Als er iets is waar OVH in nalatig is geweest dan is het de vertaling van de website/email, veel kromme zinnen, spelfouten die er al in zitten sinds op de oprichting. Nu is er wel het één en ander aangepast maar zelfs in het jaar 2012 kom ik ze nog altijd tegen.

Voor de rest heb ik niks te klagen, prima support.

Marc-NL
03-01-12, 18:52
Bedankt voor de melding; de reden is dat er gewoon een eind moet
komen aan het feit dat het forum gebruikt word als klachten bord.
Elk zichzelf respecterend bedrijf zou dit niet accepteren en dit
is al te lang doorgegaan.

Bedankt dat u toch al die tijd bezig bent geweest om andere mensen
te helpen;

Ik kijk er zeker naar uit om even tijd te nemen om uw kant van
het verhaal te horen; we proberen de klantenservice stap voor
stap te verbeteren (Rome is niet in 1 dag gebouwd) maar dan
moet er wel ruimte zijn.

Alleen al dat u een berichtje stuurt is betekent al veel,
Bedankt dat u klant mocht zijn bij OVH.

Linkforsoad
03-01-12, 17:01
Het is mooi om te lezen dat jullie ervaring goed is, maar sinds wanneer mag ik mijn slechte ervaring niet meer schrijven zonder meteen een boze email te krijgen dat OVH dit niet accepteert? Sinds de start, met de beta-test heb ik hier heel erg veel gesproken over de vele verbeterpunten die er bij OVH te vinden zijn, want ja, OVH heeft veel te verbeteren, en keer op keer is er niets mee gedaan. En ik ben niet de enige geweest. Wekenlang, keer op keer, traceroute's, MTR's en ervaringen achtergelaten met 0 verbetering en actie.

Nu, twee jaar later, ben ik er toch wel een beetje klaar mee, laat ik alles verlopen en vertrek ik bij OVH omdat OVH voor mijn gevoel niet wil!, en krijg ik opeens een rode kaart met m'n reactie dat ik verbaast ben dat er ineens goede ervaringen zijn met de support en dat laat blijken. Heel jammer.

Bovenstaande gaat CC naar de support in reactie op de automatische email van de "berisping".

Linkforsoad
02-01-12, 03:01
Opvallend, wat is er gebeurd met OVH dan joh? Ik heb in november namelijk al een aantal servers laten verlopen, en afgelopen nacht zijn de laatste paar opgeheven omdat het een en al probleem begon te worden qua de te leveren diensten. Helaas.

Al begreep ik wel dat er flink huisgehouden is bij OVH in Nederland?

mvegetto
27-12-11, 00:45
Hier ook, heb sinds dit weekend een nieuwe server (EG Hybrid), weer terug bij ouds en ben zeer tevreden .

Ron
25-12-11, 00:56
Hallo.

Ik lees hier wel eens dat OVH geen goede support zou bieden, maar mijn ervaringen zijn heel anders.
Ik had al een tijdje last dat de root partitie van mijn server vol liep zonder dat ik daarvoor het probleem kon vinden.
Ik heb hierover en email gestuurd en kreeg te horen dat ze dit gingen onderzoeken voor mij. Ze hebben een week lang regelmatig gekeken en aan de hand daarvan mij een directe en goede oplossing aangeboden.
Dit zonder enige kosten, daarnaast kreeg ik nog een paar nuttige tips voor mijn server.

Dus namens mij een dikke 10 voor deze geweldige en snelle support!

Met vriendelijke groet:

Ron