Beste Mensen,
Ik ben al dagen mee bezig om een probleem te oplossen bij een server , maar ik wordt steeds van de kast naar de muur gestuurd, en ik vind heel omprofissionel van OVH.
Ik ben wel nieuwsgierig of bij iederen ook zo is, want het wordt frusterend om iets te regelen via support van OVH.
Ik heb zelfs telefonish geprobeerd, maar is niet gelukt, want de medewerk aan de lijn kon aleen maar engels, en ik kon op die manier geen gesprek voeren.
als laatst voor mij verbazing naar 2 dagen aan het wachten krijg ik een antwoord van "Romina" en volgens mij zij heeft niet eens gelezen wat op stond, want ze vroe of ik een ticket kon openen met die klacht terwij ovh zelfs heeft een ticket van mij afgesloten.
Ik weet niet meer wat ik er mee moet.
Hierbij de laatste ticket gespreken;
__________________________________________________ __
Van : HR6267-OVH
Voor : OVH Help desk
Datum : 2011-10-17 23:26:49
Hoi,
Ik heb all 2 keer ubuntu desktop geinstaleerd met x2go,
maar ik krijg steeds fout melding als ik probeer in te
logan. het was eerst niet zo.
fout is als volgend;
"authentification failed"
(host key for server changed. it is now b7:30:c1:........
nog meer ,..... for security reasons, connection wil be
stopped. )
alvast bedankt.
Robert Heezen
____________________________________________
Van : OVH Help Desk
Voor : hr6267-ovh
Datum : 2011-10-19 10:20:19
Uw ticket is door gestuurd op onze ondersteuning. Deze zal
u beantwoorden zo spoedig mogelijk. U kunt vanaf nu het
gesprek met de ondersteuning volgen via uw manager.
Verbindt u op:
- Rubriek "Contact support"
- Sectie "Contact Technical Support"
Met vriendelijke groet,
De klanten dienst
______________________________________________
2011-10-19 13:19:57
Hello,
To stop this warning from occurring, delete your known_hosts file on your server, and it should stop.
Regards,
Gareth.
OVH.nl support
_______________________________________________
2011-10-19 22:48:46
i can't find this file.
/home/desktop/.ssh/known_hosts don't exist in my server.
help please.
_______________________________________________
2011-10-20 11:59:28
Hello,
Are you unable to log on to your server when this message appears?
Regards,
Gareth.
OVH.nl support
______________________________________________
2011-10-20 22:29:06
Yes ... if i try to conect i get this message and dont log in.
i can log in with ssh, but not with x2go.
i have try log in with more computers (my in holland and 1 from brasil too), but don't work.
_____________________________________________
2011-10-21 20:38:33
Ik ben al dagen mee bezig met dit probleem en jullie zetten mij ticket gewoon uit zonder oplossing. Dat vind ik heel onprofessioneel van jullie. Als jullie niet weten wat aan de hand is, dan meld dat gewoon, en zet maar niet mij ticket uit a.u.b.
Verder heb ik GEPROBEERD telefonisch voor elkaar te krijgen, maar er was een medewerker die allen Engels spreekt, en om dat nog erg te maken spreek ik heel slecht Engels.
Mij probleem blijft nog steeds. Ik heb meerdere malen de server helemaal opnieuw geïnstalleerd en het probleem blijft. Verder is tegen mij verteld om the file known_hosts te verwijderen, maar deze kan ik niet vinden in mij server.
Ik doe erbij twee printscreen’s en hoop dat jullie zo snel mogelijk een oplossingen kunnen vinden
______________________________________________
2011-10-24 17:10:53
Beste klant,
Gelieve een incident ticket te annmelden als u een hardware probleem heeft op deze server.
Dit is mogelijk via uw manager :
https://www.ovh.nl/managerv3
"Administratie" -> "De support contacteren " -> "Een incident melden"
Met vriendelijke groet,
Romina
____________________________________________
En Nu ??? Wat zou Ik nog verder doen om een beetje technish ondersteuning te krijgen van OVH.
Ik heb een nieuw ticket geopend en ik ben nieuwsgierig of deze maand nog antwoord krijg. (ticket 849676 Creatie 2011-10-24 22:50:56)
Robert Heezen