OVH Community, your new community space.

van het kastje naar de muur

meninao
26-10-11, 20:48
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nyan
Ik begrijp de frustatie hier, maar meninao's probleem ziet er toch wel uit als een softwarematig probleem.
ovh geeft GEEN software support. het is de bedoeling dat je either zelf weet hoe je met software problemen om moet gaan, of iemand/(bedrijf) hebt om je server te managen.
Ik weet dat OVH geen support heeft op software, maar het ging om dat ik de server niet kon bereiken via "X2GO" (ubuntu desktop), en deze werd automatish geinstaleerd door OVH.
Je moet zo zien... Als je niet weet wat de probleem ligt (software of hardware), dan is wel moeilijk te zoeken naar een oplossing. Ik dacht steeds dat een fout was ontstaan bij de instalatie van de server, maar het blijk niet zo te zijn.
Mij frustatie was meer omdat te lang duurt voor een antwoord en nog wanner ik een antwoord krijg is dat zo standaard een, dus soms lezen ze niet eens naar de klacht. En natuurlijk vind ik heel jammer dat geen nederlanders zijn bij de support, want niet iederen kan engels.
Verder is mij probleem opgelost door een tip van Thierry C. (OVH Frankrijk denk ik) in het engels
Trouwens ze hebben ook net gebeld uit Frankrijk om te kijken of ik mij probleem had opgelost, maar de enige die ik kon vertelen met mij slecht engels was dat alles werk nu zoals het hoort.

nyan
26-10-11, 13:14
Ik begrijp de frustatie hier, maar meninao's probleem ziet er toch wel uit als een softwarematig probleem.
ovh geeft GEEN software support. het is de bedoeling dat je either zelf weet hoe je met software problemen om moet gaan, of iemand/(bedrijf) hebt om je server te managen.

patrickekkel
26-10-11, 12:30
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door meninao
Ik vind ook heel jammer .
Ik heb zelfs eerder probleem gehad(1 jaar geleden), maar werd heel snel opgelost door Peter als ik goed heb.

Ik heb wel een antwoord gekregen op mij ticket, maar nog steeds geen oplossing.
Ik ga zelf wat proberen te oplossen.

1 grote tip ! Zoek gewoon een andere hoster

meninao
25-10-11, 22:59
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PS4ALL
@Romina - Jammer dat eerst alles via het forum moet worden besproken alvorens de klacht van een klant serieus wordt opgelost.
Ik vind ook heel jammer .
Ik heb zelfs eerder probleem gehad(1 jaar geleden), maar werd heel snel opgelost door Peter als ik goed heb.

Ik heb wel een antwoord gekregen op mij ticket, maar nog steeds geen oplossing.
Ik ga zelf wat proberen te oplossen.

PS4ALL
25-10-11, 18:51
@Romina - Jammer dat eerst alles via het forum moet worden besproken alvorens de klacht van een klant serieus wordt opgelost.

Is er wellicht misschien ook nog een antwoord op de 'door de klanten' gestelde vraag hoe het nu verder gaat met OVH Nederland ?!

Ik neem aan c.q. hoop dat je begrijpt dat de wijze waarop alles nu wordt verricht klant onvriendelijk is, en dit op niet al te lange termijn een complete leegloop van OVH Nederland zou kunnen betekenen.

Tevens rest denk ik ook de vraag, waarom klanten dit plotseling zelf moeten ervaren en er helemaal niets over gecommuniceerd wordt naar klanten zelf.

romina
25-10-11, 18:41
Beste meninao

Er is net een antwoord gestuurd op uw incident ticket 849676

Met vriendelijke groet,

Romina

PS4ALL
25-10-11, 18:16
Ik heb momenteel (even) geen (ernstige) problemen meer, maar heb wel al besloten goed en vooral zorgvuldig te gaan rondsnuffelen naar een andere partij. Ik denk dat bij het kiezen voor een andere partij de service en puinzooi niet slechter kan dan bij OVH.

Wanneer ik mijn meuk verplaatst heb naar een andere partij (alles beter dan OVH) zal hopelijk de rust wederkeren. De vele tientallen euro's die nu maandelijks betaald worden, zijn er in ieder geval niet voor de perfecte ondersteuning want dat is momenteel tot het nulpunt gezakt.

En OVH? Sja! Die zwijgen in alle toonaarden op berichten hier op het forum, support mails, zelfs van Octave kun je noch per e-mail noch via een Twitter ook maar één reactie verwachten. Of wel; Nederlandse klanten worden dankzij dit geintje aan hun lot overgelaten!

nl2dav
25-10-11, 16:39
Voor de rest ben ik overigens wel tevreden hoor maar er moet niet iets gebeuren want dan sta je dus nergens.

nl2dav
25-10-11, 16:37
Achja....

De support is niet om over naar huis te schrijven nee...

Dit betreft nog een vrije dure server met SSD en alles;

Ander klant ID;

Meer dan 48 uur response tijd op een netwerkprobleem. Gelukkig was het tussendoor opgelost. Na 8 uur...

Voor de rest ben ik overigens wel tevreden hoor maar er moet niet iets gebeuren want dan sta je dus nergens.

.

server
25-10-11, 15:17
Inderdaad sins alex er uit is gegooit en peter zelf is opgestapt
Is het inderdaad helemaal niks meer.

Net een windows licentie besteld en betaald tijdens het betalen een error
Mail gestuurd naar de ovh support in het NL
Krijg je een mail terug op zijn engels dat je nogmaals moet betalen
Heb toch reeds betaald zeg ik toch pfffff

Hopaa nogmaals betalen dan weer ruim 15 euro extra kwijd.
Nog effe en alle servers cansel ik en gaan we over naar leaseweb

Dit schiet zo niet op, Alex was een goeie gozer loste altijd mijn problemen op
Nu kan je mailen en krijg je rare antwoorden terug

2 opties
1* ovh stop met het aanbieden van server
2* ovh neem goeie mensen in dienst want dit is bagger

Was eerst een top bedrijf nu is het een FLOP BEDRIJF

Bellen heeft geen zin als je niet goed engels spreekt waarom neem je dan iets bij ovh NL
als ze toch geen nederlands spreken kan je beter naar het verre buitenland nog godkoper en ook niet verstaan baar
PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF FFFFF

PS4ALL
25-10-11, 09:13
Sinds iedereen eruit is geschopt op nogal keiharde wijze is er nog maar één (1) persoon aanwezig bij OVH Nederland. Op mijn vraag (toen ik support nodig had) of er nog mensen bij kwamen bleef het stil. Zelfs Octaaf (CEO) heeft tot op de dag van vandaag nog niet gereageerd.

In ieder geval wil ik wel de mensen Peter en Alex bedanken voor alle support en ondersteuning! Zonder hen was OVH Nederland nooit uitgegroeid tot iets groots, iets wat OVH vanaf hogerhand inmiddels teniet aan het doen is.

Zo ben ik niet voor janl*l bezig met zoeken naar een alternatieve partij. Mocht iemand nog tips hebben? Let me know! meninao, je bent dus niet de enigste!

meninao
25-10-11, 00:25
Beste Mensen,

Ik ben al dagen mee bezig om een probleem te oplossen bij een server , maar ik wordt steeds van de kast naar de muur gestuurd, en ik vind heel omprofissionel van OVH.
Ik ben wel nieuwsgierig of bij iederen ook zo is, want het wordt frusterend om iets te regelen via support van OVH.
Ik heb zelfs telefonish geprobeerd, maar is niet gelukt, want de medewerk aan de lijn kon aleen maar engels, en ik kon op die manier geen gesprek voeren.
als laatst voor mij verbazing naar 2 dagen aan het wachten krijg ik een antwoord van "Romina" en volgens mij zij heeft niet eens gelezen wat op stond, want ze vroe of ik een ticket kon openen met die klacht terwij ovh zelfs heeft een ticket van mij afgesloten.
Ik weet niet meer wat ik er mee moet.
Hierbij de laatste ticket gespreken;

__________________________________________________ __
Van : HR6267-OVH
Voor : OVH Help desk
Datum : 2011-10-17 23:26:49
Hoi,
Ik heb all 2 keer ubuntu desktop geinstaleerd met x2go,
maar ik krijg steeds fout melding als ik probeer in te
logan. het was eerst niet zo.
fout is als volgend;
"authentification failed"
(host key for server changed. it is now b7:30:c1:........
nog meer ,..... for security reasons, connection wil be
stopped. )
alvast bedankt.
Robert Heezen
Datum : 2011-10-19 10:20:19

Uw ticket is door gestuurd op onze ondersteuning. Deze zal
u beantwoorden zo spoedig mogelijk. U kunt vanaf nu het
gesprek met de ondersteuning volgen via uw manager.
Verbindt u op:

- Rubriek "Contact support"
- Sectie "Contact Technical Support"

Met vriendelijke groet,

De klanten dienst
2011-10-19 13:19:57
Hello,

To stop this warning from occurring, delete your known_hosts file on your server, and it should stop.

Regards,

Gareth.
OVH.nl support
2011-10-19 22:48:46
i can't find this file.
/home/desktop/.ssh/known_hosts don't exist in my server.
help please.
2011-10-20 11:59:28

Hello,

Are you unable to log on to your server when this message appears?

Regards,

Gareth.
OVH.nl support
2011-10-20 22:29:06
Yes ... if i try to conect i get this message and dont log in.
i can log in with ssh, but not with x2go.
i have try log in with more computers (my in holland and 1 from brasil too), but don't work.
2011-10-21 20:38:33

Ik ben al dagen mee bezig met dit probleem en jullie zetten mij ticket gewoon uit zonder oplossing. Dat vind ik heel onprofessioneel van jullie. Als jullie niet weten wat aan de hand is, dan meld dat gewoon, en zet maar niet mij ticket uit a.u.b.
Verder heb ik GEPROBEERD telefonisch voor elkaar te krijgen, maar er was een medewerker die allen Engels spreekt, en om dat nog erg te maken spreek ik heel slecht Engels.
Mij probleem blijft nog steeds. Ik heb meerdere malen de server helemaal opnieuw geïnstalleerd en het probleem blijft. Verder is tegen mij verteld om the file known_hosts te verwijderen, maar deze kan ik niet vinden in mij server.
Ik doe erbij twee printscreen’s en hoop dat jullie zo snel mogelijk een oplossingen kunnen vinden
2011-10-24 17:10:53
Beste klant,

Gelieve een incident ticket te annmelden als u een hardware probleem heeft op deze server.

Dit is mogelijk via uw manager :

https://www.ovh.nl/managerv3

"Administratie" -> "De support contacteren " -> "Een incident melden"

Met vriendelijke groet,

Romina

En Nu ??? Wat zou Ik nog verder doen om een beetje technish ondersteuning te krijgen van OVH.
Ik heb een nieuw ticket geopend en ik ben nieuwsgierig of deze maand nog antwoord krijg. (ticket 849676 Creatie 2011-10-24 22:50:56)

Robert Heezen