OVH Community, your new community space.

Aangepaste kernel

DragonMunky
19-10-11, 19:38
Hij start in principe wel met de andere kernel en hij ziet hem ook wel, dat is het probleem niet. Dus hij kan gewoon geinstalleerd worden, maar hij draait heeel traag kan daardoor niks doen met de server, dat is het probleem.

Bullcat
19-10-11, 19:36
Hallo, kan je niet met KVM een cd mounten met daar die nieuwe kernel op zetten en instaleren ?

ik wil dat gaan doen met een vyatta server, die ook niet support word door ovh, er werd dus gezegt doe het via kvm en gebruik een virtule cd speler, ze hebben zelfs een virtuele floppie disk

Hans

DragonMunky
19-10-11, 16:03
Hallo,

Sinds gisteravond hebben wij een nieuwe OVH dedicated server. Op onze oude server (die nu nog steeds draait) hebben wij VirtualBox draaien en daarvoor had ik een aangepaste kernel (vanwege modules) geinstalleerd en dat draait perfect. Op deze nieuwe server (SP-2011 BestOff - Plesk installatie) wil ik weer VirtualBox draaien en dus weer een aangepaste kernel, want anders werkt het niet.

Ik heb nu verschillende kernel versies geprobeert en wat ik ook probeer, als ik de nieuwe kernel laad dan draait de server super langzaam en reageert vaak ook helemaal niet. Soms kan ik wel een web pagina laden, soms laad hij alleen de HTML, maar ook SSH doet het eigenlijk gewoon niet.

Ik heb voor het draaien van de aangepaste kernel deze guide gebruikt: http://webabie.com/how-to-install-cu...msufi-servers/
De kernels haal ik van kernel.org, op de ftp van OVH staan namelijk de sources van de huidige kernel niet.

Ik heb zowel de huidige kernel versie (2.6.38.2) als 3.0.4 geprobeerd. Ik heb voor de instellingen de OVH config bestanden gebruikt en deze aangepast om modules aan te kunnen, maar ik heb ook als test de OVH config onaangepast gebruikt, dat geeft hetzelfde effect.

Wat kan ik proberen?

Bedankt,

Ronald