We are in the process of migrating this forum. A new space will be available soon. We are sorry for the inconvenience.

Nieuwe servers op isgenoeg.nl

nyan
18-06-11, 12:55
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Betatester123
Toch zou ik graag zien dat bij de 16g en de 32g een 1000mbit netwerk aansluiting wordt geleverd (standaard of optioneel).

En wat houd die 100GB backup ftp in?
Krijg je dan 100GB op een server van OVH waar je backups heen kan schrijven?
En vervalt deze mogelijkheid als je server verloopt? Of blijft het dan nog staan?
Ja, je krijgt een 100 gb ftp account op een van de backup servers. Deze account is alleen toegankelijk vanaf je server, dus ik neem aan dat deze dan vervalt.

Betatester123
18-06-11, 09:11
Toch zou ik graag zien dat bij de 16g en de 32g een 1000mbit netwerk aansluiting wordt geleverd (standaard of optioneel).

En wat houd die 100GB backup ftp in?
Krijg je dan 100GB op een server van OVH waar je backups heen kan schrijven?
En vervalt deze mogelijkheid als je server verloopt? Of blijft het dan nog staan?

Arie
18-06-11, 01:05
Ik keek weer eens even rond op http://www.isgenoeg.nl/ en zag dat er nu 3 nieuwe pakketten waren.

Lijkt me een zeer goeie vooruitgang. Flink meer geheugen, meer traffic, tot wel 15TB zie ik. Maar ik vroeg me alleen af of geen van de 3 nu nog RAID heeft, dat was eerst wel namelijk.

Ik denk het haast niet, dat raid niet past in de opzet van isgenoeg, maar ik denk ik vraag het toch even, want ergens is raid 1 ook een basic.

En is de professionele serie ook niet meer mogelijk? Bijv. dat je bij het begin aangeeft dit te willen gebruiken en dan 1Gbit hebt.