OVH Community, your new community space.

Support quality

PS4ALL
20-06-11, 12:28
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door server
De berichten in het frans lijken me niet meer als normaal als je bij een Franse Host zit.
Niet helemaal waar, tuurlijk men zit bij een Franse Host... echter communiceren ze via Twitter, tickets e.d. gewoon in het Engels. Het lijkt mij hierom een kleine moeite ook gewoon de berichten in het Engels op te stellen op het forum.

Google Translate is leuk en aardig, maar voor sommige mensen ook niet altijd een uitkomst. De vertaling van Google Translate is tenslotte ook niet helemaal fijntjes en soms kun je dan zelf ook nog eens gaan puzzelen wat er bedoeld wordt.

Betatester123
20-06-11, 12:19
Heeft er uiteindelijk gewoon mee te maken dat de Fransen vinden dat iedereen maar hun taal moet leren, in plaats van dat zij Engels / Nederlands leren. Op zich mag een beetje vaderlandsliefde wel, maar niet in de commerciële wereld. Staat gewoon super onprofessioneel bij OVH, terwijl het bedrijf qua producten inhoudelijk echt goed is.

Google gaat trouwens binnenkort stoppen met api toegang tot Google Translate. Dus dan wordt de OVH website helemaal onleesbaar (volledig Frans) :P

Linkforsoad
18-06-11, 13:24
Ik blijf erbij dat het niveau van OVH, en dat komt door de manier van doen in France, niet heel professioneel lijkt. Hier valt elke twee weken de Computer Idee op de mat, en OVH lijkt een contract te hebben met Hub over het bijvoegen van kleine boekjes bij onder andere dus de Computer Idee. Op elke pagina staat hetzelfde:

"Dit is het verhaal van........ %insert_zielig_verhaaltje_over_hosting%....... Terwijl met OVH...", en dan de aanbiedingen van OVH.

Het is gewoon een letterlijke vertaling uit het Frans. Hele rare zinnen, woordgebruik als 'de harde schijf is dood'. Klinkt gewoon niet heel professioneel, als je zo reclame gaat maken.

@Server: Ik heb een contract met OVH B.V., en dat is een Nederlands bedrijf. Dat de moeders Frans is kan mij, plat gezegd, niets schelen. Bij welke internetprovider zit je? Toevallig Ziggo? Daar zit een holding uit de US en een holding uit de UK achter, dus al hun communicatie gaat zometeen in het Engels. Zie je het al voor je, Sony Corp. die alleen in zijn eigen taal door mag gaan, in het Japans!

Betatester123
17-06-11, 10:48
Prijs kwaliteit verhouding is inderdaad niets op aan te merken

server
16-06-11, 21:24
Beste Mede Ovh Forum Leden,

Ik ben al meerdere jaren klant bij OvH
Ik heb niks te klagen over de support bij ovh NL

De berichten in het frans lijken me niet meer als normaal als je bij een Franse Host zit.
Lang leven google translate. lolzzz

Ik ben zeer tevreden, als ik vragen heb ik ovh NL er altijd met een oplossing

Zeer tevreden over ovh, Hopaaaaa prijs kwaliteit verhouden is toppie.

Servertje

Betatester123
16-06-11, 18:39
la qualite de support est bagger.

Gewoon om het feit alleen al dat dit bericht in het Frans is opgesteld.

oles@ovh.net
16-06-11, 15:54
Hello,

Promised along time, we released the statistics on the quality of support at OVH.

Based on what we deal with every day: 1800 calls, 1700 email exchange of commercial and 500 exchanges on tickets. ( OVH.com Support)

You have 3 curves:
- When you talk to OVH support you can rate each response from -3 to 3.
Your ratings fall into this curve. It runs at about 1.2
- An external service provider specialiing in advice quality of support, listens to each member of support and reads each member about 3 times a day and assigns a score between 0% and 100%. Taking into account the listening quality, waiting time, personalisation, the answer given, etc. more than 35 points for every call / email. It runs at 83%.
- The time it takes the carrier to respond to your emails. i.e.: the time between when you post the email and the time you have an answer. It runs about 150 minutes or 2.5 hours.

More:

http://www.ovh.com/fr/support/support_stats

This helps us to see what's happening and what's not happening

To finish, we have established the possibility of "I want to change the support" "I want to have access to the support person" and "the response is too slow." In these three cases in-house everyone is aware of a problem .. and things are set in motion ...

In short, if you are not happy with the support, you know what to do And at times when someone might be killed: oles@ovh.net

Overall, we did a lot of progress since September 2010 in terms of quality of contact, with notes, listening and training to better manage emotional contacts. And generally we maintain a level of quality, without the highs and lows. Gradually increasing.

The next step: Super support

All the best
Octave