Algemene voorwaarden
Betatester123
31-05-11, 17:42
Kan je niet concreet een paar dingen aangeven die veranderd zijn? Een soort van changelog?
Ik adviseer iedereen om bij het plaatsen van een bestelling t.a.t. de algmene voorwaarden door te lezen. Onze contracten waren verjaard en ivm onze verhuizing etc is het nooit up to date gemaakt. Wij zijn nu bezig om alle contracten aan te passen naar onze nieuwe adres en in principe is het inhoudelijk niet veel gewijzigd, maar mocht je alles zeker willen weten kun je het beste alles doorlezen. Er zijn geen kleine lettertjes in verwerkt of wat dan ook. Alleen is het nu juridisch op Nederlandse wet getoetst zodat er voor beide partijen duidelijkheid verschaft wordt.
Tevens nieuwsgierig hier.
Betatester123
30-05-11, 19:31
*bump* x2
Ik ben het op dit moment aan het uitzoeken. De collega die dit weet is vanaf Maandag weer op kantoor en ik zal dan vragen of deze collega hier wil reageren.
Ik wilde me dedicated verlengen en kreeg het bericht dat de AV gewijzigd zijn. Ik heb wat rondgekeken en zag dat de 'Algemene voorwaarden voor dienstverlening' van 19 mei zijn dus over deze al het gaan. Maar ik vroeg me af wat er precies veranderd is?