OVH Community, your new community space.

De nieuwe Kimsufi serie is beschikbaar: BELANGRIJKE INFO


OVH-NL
09-01-14, 14:09
Geachte Klant,

Vanaf heden is de nieuwe IsGenoeg/Kimsufi server serie ook te bestellen voor Nederlandse klanten.

LET OP: Deze nieuwe serie valt niet meer onder OVH.NL maar onder OVH/Kimsufi Frankrijk. Hierdoor kunt u voor support niet meer terecht bij OVH Nederland!!

U kunt de Kimsufi Servers vinden op de volgende pagina:

http://www.kimsufi.com/nl/


***SUPPORT***


COMMERCIËLE SUPPORT:

Vragen over onze nieuwe server Kimsufi serie kunt u bespreken via het Centrale Kimsufi forum:

http://forum.kimsufi.com/

Enkel voor betalingsproblemen (bevestigingen betalingen/vernieuwingen van diensten) kunt u contact opnemen met de Nederlandse support:

Email: support@ovh.nl
Telefoon: +31 (0)78 808 01 20


SOFTWARE:

Voor de servers wordt GEEN software support gegeven via telefoon of email. U kunt problemen en tips bespreken via het kimsufi-forum:

http://forum.kimsufi.com/

HARDWARE STORINGEN / INCIDENTS

Hardware storingen voor uw Kimsufi server dient u vanaf heden ook te melden via het centrale Kimsufi-forum:

http://forum.kimsufi.com/

Hoe meldt u een hardwarestoring:

- Gan op het forum naar "Hardware Incidents"
- Open daar een "New thread"
- Vermeldt in de titel:

* Servernaam
* Landcode: NL

bv: ks****.kimsufi.com : NL

- Omschrijf uw probleem in de "body" van het bericht

Het Kimsufi incident team zal dan een ticket voor u aanmaken en uw probleem onderzoeken en indien noodzakelijk oplossen.

Voor support van OVH.NL en SoYouStart-diensten kunt u zoals gebruikelijk terecht per telefoon en email bij de Nederlandse support:

Email: support@ovh.nl
Telefoon: +31 (0)78 808 01 20