OVH-NL
09-01-14, 14:09
Geachte Klant,
Vanaf heden is de nieuwe IsGenoeg/Kimsufi server serie ook te bestellen voor Nederlandse klanten.
LET OP: Deze nieuwe serie valt niet meer onder OVH.NL maar onder OVH/Kimsufi Frankrijk. Hierdoor kunt u voor support niet meer terecht bij OVH Nederland!!
U kunt de Kimsufi Servers vinden op de volgende pagina:
http://www.kimsufi.com/nl/
***SUPPORT***
COMMERCIËLE SUPPORT:
Vragen over onze nieuwe server Kimsufi serie kunt u bespreken via het Centrale Kimsufi forum:
http://forum.kimsufi.com/
Enkel voor betalingsproblemen (bevestigingen betalingen/vernieuwingen van diensten) kunt u contact opnemen met de Nederlandse support:
Email: support@ovh.nl
Telefoon: +31 (0)78 808 01 20
SOFTWARE:
Voor de servers wordt GEEN software support gegeven via telefoon of email. U kunt problemen en tips bespreken via het kimsufi-forum:
http://forum.kimsufi.com/
HARDWARE STORINGEN / INCIDENTS
Hardware storingen voor uw Kimsufi server dient u vanaf heden ook te melden via het centrale Kimsufi-forum:
http://forum.kimsufi.com/
Hoe meldt u een hardwarestoring:
- Gan op het forum naar "Hardware Incidents"
- Open daar een "New thread"
- Vermeldt in de titel:
* Servernaam
* Landcode: NL
bv: ks****.kimsufi.com : NL
- Omschrijf uw probleem in de "body" van het bericht
Het Kimsufi incident team zal dan een ticket voor u aanmaken en uw probleem onderzoeken en indien noodzakelijk oplossen.
Voor support van OVH.NL en SoYouStart-diensten kunt u zoals gebruikelijk terecht per telefoon en email bij de Nederlandse support:
Email: support@ovh.nl
Telefoon: +31 (0)78 808 01 20
Vanaf heden is de nieuwe IsGenoeg/Kimsufi server serie ook te bestellen voor Nederlandse klanten.
LET OP: Deze nieuwe serie valt niet meer onder OVH.NL maar onder OVH/Kimsufi Frankrijk. Hierdoor kunt u voor support niet meer terecht bij OVH Nederland!!
U kunt de Kimsufi Servers vinden op de volgende pagina:
http://www.kimsufi.com/nl/
***SUPPORT***
COMMERCIËLE SUPPORT:
Vragen over onze nieuwe server Kimsufi serie kunt u bespreken via het Centrale Kimsufi forum:
http://forum.kimsufi.com/
Enkel voor betalingsproblemen (bevestigingen betalingen/vernieuwingen van diensten) kunt u contact opnemen met de Nederlandse support:
Email: support@ovh.nl
Telefoon: +31 (0)78 808 01 20
SOFTWARE:
Voor de servers wordt GEEN software support gegeven via telefoon of email. U kunt problemen en tips bespreken via het kimsufi-forum:
http://forum.kimsufi.com/
HARDWARE STORINGEN / INCIDENTS
Hardware storingen voor uw Kimsufi server dient u vanaf heden ook te melden via het centrale Kimsufi-forum:
http://forum.kimsufi.com/
Hoe meldt u een hardwarestoring:
- Gan op het forum naar "Hardware Incidents"
- Open daar een "New thread"
- Vermeldt in de titel:
* Servernaam
* Landcode: NL
bv: ks****.kimsufi.com : NL
- Omschrijf uw probleem in de "body" van het bericht
Het Kimsufi incident team zal dan een ticket voor u aanmaken en uw probleem onderzoeken en indien noodzakelijk oplossen.
Voor support van OVH.NL en SoYouStart-diensten kunt u zoals gebruikelijk terecht per telefoon en email bij de Nederlandse support:
Email: support@ovh.nl
Telefoon: +31 (0)78 808 01 20