alexweblog
6 April 2009, 16:31
ik neem contact met u in betrekking met de DNS zone van uw domeinnaam : chatgezellig.nl
De actuele DNS zijn : ns1.*******.nl en ns2.******.nl en het is voor dit reden dat het bestelling kan zich niet finaliseren want in de bestelling de gevraagd DNS zijn : ks****7.kimsufi.com en ns.kimsufi.com
U moet u inloggen in uw server en de DNS modificeren , u moet modificeren door ks3*****7.kimsufi.com en ns.kimsufi.com
Als deze parameters verandert zijn , dan zal deze probleem opgelost zijn.
Met vriendelijke groet,
Romina
Ik kreeg deze mail en snapte er weinig van dus met ovh gebeld en gevraagt waar een uitleg te vinden was. Kreeg als antwoord misschien staat er wat op google. Effe zoeken en wat ik vond was nano /etc/resolv.conf .
Als ik dit open krijg ik de volgende te zien.
nameserver 127.0.0.1
nameserver 91.121.***.65
nameserver 213.***.33.99
Ik weet niet wat ik hier aan zou moeten veranderen.
Ik werk met ispcp op debian 4.0 32 bit.
Graag hoor ik meer
Gr Alex
De actuele DNS zijn : ns1.*******.nl en ns2.******.nl en het is voor dit reden dat het bestelling kan zich niet finaliseren want in de bestelling de gevraagd DNS zijn : ks****7.kimsufi.com en ns.kimsufi.com
U moet u inloggen in uw server en de DNS modificeren , u moet modificeren door ks3*****7.kimsufi.com en ns.kimsufi.com
Als deze parameters verandert zijn , dan zal deze probleem opgelost zijn.
Met vriendelijke groet,
Romina
Ik kreeg deze mail en snapte er weinig van dus met ovh gebeld en gevraagt waar een uitleg te vinden was. Kreeg als antwoord misschien staat er wat op google. Effe zoeken en wat ik vond was nano /etc/resolv.conf .
Als ik dit open krijg ik de volgende te zien.
nameserver 127.0.0.1
nameserver 91.121.***.65
nameserver 213.***.33.99
Ik weet niet wat ik hier aan zou moeten veranderen.
Ik werk met ispcp op debian 4.0 32 bit.
Graag hoor ik meer
Gr Alex