View Full Version : Deze man is....
Wesleyb14
2 October 2009, 06:19
http://video.ovh.net/de/
alexweblog
2 October 2009, 17:06
Leuke reclame van ovh duitsland, ben benieuwd of ovh Nederland ook nog reclame gaat maken. Reclame is niet altijd alles, mond tot mond reclame kan vaak beter werken.
patrickekkel
2 October 2009, 17:09
de beste reclame is mond op mond reclame als ze dan bij je komen weet je gewoon dat je goede services biedt
gisteren zei een wijs man mij dit
Morphie
13 October 2009, 09:16
de beste reclame is mond op mond reclame als ze dan bij je komen weet je gewoon dat je goede services biedt
ik voel me vereerd :)
Om reclame te maken dien je eerst een goede naam te hebben, OVH had tot voor kort geen beste naam, en door de vele (taal-)fouten op de website kan die altijd nog beter. Eerst moeten we zorgen dat deze fouten eruit zijn en dat wij als OVH een soort van begrip zijn, daarna zullen er op verschillende manieren reclame gemaakt worden. Het werkt altijd het best om een goede naam te verspreiden dan reclame te gaan maken voor een product of dienst die door mensen niet gedragen worden.
alexweblog
14 October 2009, 07:48
Helemaal mee eens morphie go go go met de vertalingen
Scriptman
15 October 2009, 13:04
de beste reclame is mond op mond reclame
...
Hopen dat het dan wel en vrouw is...
Enne, verder geen commentaar :)
Morphie
20 October 2009, 00:05
Hopen dat het dan wel en vrouw is...
Enne, verder geen commentaar :)nee hoor heb EHBO en als jij op de grond valt zonder ademhaling ga ik ook niet kijken of jij wel een vrouwtje bent. dan begin ik ook meteen met mond op mond beademing...... dat is toch ook weer wat reklame :)
Wesleyb14
20 October 2009, 03:56
nee hoor heb EHBO en als jij op de grond valt zonder ademhaling ga ik ook niet kijken of jij wel een vrouwtje bent. dan begin ik ook meteen met mond op mond beademing...... dat is toch ook weer wat reklame :)
whahaha :D
alexweblog
20 October 2009, 16:06
Zo morphie heeft weer een boel over voor reclame
Morphie
20 October 2009, 16:36
nee dat noem je nu weer EHBO. daar ben ik ook heel actief mee bezig
Scriptman
22 October 2009, 13:45
nee hoor heb EHBO en als jij op de grond valt zonder ademhaling ga ik ook niet kijken of jij wel een vrouwtje bent. dan begin ik ook meteen met mond op mond beademing...... dat is toch ook weer wat reklame :)
Mja, zolang je maar een knappe kerel bent mag je mond op mond beademing geven :)
En anders ff een usb kabel in mn mond duwen, kan ik een nieuwe leven downloaden van ovh ;)
Haha maargoed :P
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Bedrijf Ltd.